Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Meslek Etiği | EHB212 | 1 | 2 + 0 | 3,0 |
Birim Bölüm | EVDE HASTA BAKIMI |
Derece Seviye | Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | |
EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Hilal KAYNAK AYDOĞMUŞ |
Ders Veren | |
Amaç |
Bilimsel ve mesleki etik kavramlarını öğrenmek |
Ders İçeriği |
Etiğin tanımlanması ve sınıflandırılması, etik sorunlar nelerdir, bilim etiği, araştırma etiği, meslek etiği, organizasyon etiği, meslek ilkelerinin kazandırdıkları, etik sorunlar |
Ders Kaynakları |
Ders Notları
|
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Etik | |
2 | Etik (devam) | |
4 | Mesleki etik | |
4 | Mesleki etik | |
5 | etik sorunlar nelerdir, | |
6 | bilim etiği, araştırma etiği, | |
7 | organizasyon etiği, | |
8 | meslek ilkelerinin kazandırdıkları | |
9 | Hayvan deneylerinde etik | |
10 | İnsanlar üzerinde yürütülen çalışmalar sırasında uyulacak etik esaslar | |
10 | İnsanlar üzerinde yürütülen çalışmalar sırasında uyulacak etik esaslar | |
12 | etik sorunlar | |
12 | etik sorunlar | |
12 | etik sorunlar |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
meslek etiğinin kazandırdıklarının bilinmesi | |||
Mesleki etik kavramlarının öğrenilmesi |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
meslek etiğinin kazandırdıklarının bilinmesi | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Mesleki etik kavramlarının öğrenilmesi | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |