Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Mezuniyet Projesi | EHB230 | 1 | 2 + 0 | 3,0 |
Birim Bölüm | EVDE HASTA BAKIMI |
Derece Seviye | Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | yüz yüze |
EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Burak KESE |
Ders Veren | |
Amaç |
Öğrencinin araştırma sürecini tanıması, bu süreçte uygulanacak adımları ve neler yapılması gerektiğini bilmesi ve sonuçta araştırmasını genel kurallar çerçevesinde raporlandırması |
Ders İçeriği |
Araştırma sürecini bilmek, araştırma sonucu elde edilen bilgileri yorumlayabilmek, genel ve etik kurallar çerçevesinde araştırmayı raporlandırmak |
Ders Kaynakları |
Proje Yönetimi Kitap, Avrupa Konseyi Yayınları Strasbourg Avrupa Konseyi ve Avrupa Komisyonu, Kasım 2000
ARMAY, U. (1981). Bilimsel Araştırma ve Teknikleri El Kitabı, İstanbul. TÜTENGİL, C.O., (1978). Sosyal Bilimlerde Araştırma ve Metot, İstanbul. |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Dersin amacı; derse giriş ve kaynakça belirlenmesi | Tartışmalı Ders Özel Destek / Yapısal Örnekler |
2 | Türk dili ve edebiyatı alanında özgün bir araştırma konusu belirleme | Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası |
3 | Tez araştırması ile ilgili kaynakların seçilmesi | Sınıf Dışı Çalışma |
4 | Belirlenen konu hakkında kütüphane araştırması | Sınıf Dışı Çalışma |
5 | Belirlenen sorun hakkında kaynakların okunması ve tartışılması | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders |
6 | Belirlenen konu hakkında tartışma yapılması | Tartışmalı Ders |
5 | Belirlenen sorun hakkında kaynakların okunması ve tartışılması | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders |
8 | Belirlenen konu hakkında internet taraması | Sınıf Dışı Çalışma |
9 | Kaynaklar hakkında tartışma yapılması | Tartışmalı Ders |
8 | Belirlenen konu hakkında internet taraması | Sınıf Dışı Çalışma |
5 | Belirlenen sorun hakkında kaynakların okunması ve tartışılması | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders |
5 | Belirlenen sorun hakkında kaynakların okunması ve tartışılması | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders |
5 | Belirlenen sorun hakkında kaynakların okunması ve tartışılması | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders |
5 | Belirlenen sorun hakkında kaynakların okunması ve tartışılması | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. | |||
Öğrenciler bir araştırmayı tez olarak hazırlar. | |||
Öğrenciler bir konuda bağımsız araştırma yapma becerisi kazanır | |||
Öğrenciler Türk dilinin herhangi bir sorunu yazılı olarak ifade edebilir. | |||
Öğrenciler Türk dili ve edebiyatı ile ilgili bir problemi çözebilir | |||
Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. | |||
Öğrenciler bir araştırmayı tez olarak hazırlar. | |||
Öğrenciler bir konuda bağımsız araştırma yapma becerisi kazanır | |||
Öğrenciler Türk dilinin herhangi bir sorunu yazılı olarak ifade edebilir. | |||
Öğrenciler Türk dili ve edebiyatı ile ilgili bir problemi çözebilir |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenciler bir araştırmayı tez olarak hazırlar. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenciler bir konuda bağımsız araştırma yapma becerisi kazanır | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenciler Türk dilinin herhangi bir sorunu yazılı olarak ifade edebilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenciler Türk dili ve edebiyatı ile ilgili bir problemi çözebilir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenciler bir araştırmayı veya tezi sözlü bir sunum şeklinde sunar. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenciler bir araştırmayı tez olarak hazırlar. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenciler bir konuda bağımsız araştırma yapma becerisi kazanır | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenciler Türk dilinin herhangi bir sorunu yazılı olarak ifade edebilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenciler Türk dili ve edebiyatı ile ilgili bir problemi çözebilir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |