Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Sağlık Hizmetlerinde Halkla İlişkiler | EHB270 | 1 | 3 + 0 | 3,0 |
Birim Bölüm | EVDE HASTA BAKIMI |
Derece Seviye | Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze |
EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Cansu KUBİLAY |
Ders Veren | |
Amaç |
Sağlık Hizmetlerinde Halkla İlişkiler temel kavramlarına hakim olma. Sağlık Hizmetlerinde Halkla İlişkilerde kullanılan teknikleri öğrenilmesi. |
Ders İçeriği |
Halkla ilişkiler kavramı, sağlık hizmetlerinde halkla ilişkiler, sağlık hizmetlerinde kullanılan halkla ilişkiler yöntemleri. |
Ders Kaynakları |
Sağlık Hizmetlerinde Halkla İlişkiler, Ayhan Uludağ; Sağlık Kuruluşlarında Halkla İlişkiler Uygulamaları, Kadir Canöz
|
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Halkla İlişkiler Kavramı | Ders |
2 | İletişim Kavramı | Ders |
3 | Halkla İlişkiler Süreci | Ders |
4 | Halkla İlişkilerde Hedef Kitle | Ders |
5 | Sağlık Hizmetlerinde Halkla İlişkiler | Ders |
6 | Vatandaş Sağlık Personeli İletişimi | Ders |
7 | Sağlık Personelinin İletişim Davranışı ve Beklentileri | Ders |
8 | Kurumsal kimlik ve Kurumsal imaj | Ders |
9 | Sağlık Kurumlarında Medya İlişkileri ve Uygulamaları | Seminer |
10 | Kuruluş içi İletişim ve Halkla İlişkiler | Grup Çalışması |
11 | Sağlık Kuruluşlarında Kriz Yönetimi ve Örnekleri | Seminer |
12 | Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Sağlık Kuruluşları Örnekleri | Grup Çalışması |
13 | Kurumsal Reklamcılık ve Sağlık Kuruluşlarında Reklamcılık Örnekleri | Seminer |
14 | Lobicilik ve Sağlık Kuruluşlarında Lobicilik Örnekleri | Seminer |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Sağlık Hizmetlerinde Halkla İlişkiler Uygulamalarını kavrama | Seminer | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler | |
İletişim teknikleri ve becerileri kazanma | Ders | Dinleme ve anlamlandırma | |
Halkla İlişkilerle ilgili temel kavramlara hakim olma | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sağlık Hizmetlerinde Halkla İlişkiler Uygulamalarını kavrama | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
İletişim teknikleri ve becerileri kazanma | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Halkla İlişkilerle ilgili temel kavramlara hakim olma | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |