Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Mesleki Çalışma ve Seminer | EHB420 | 1 | 3 + 0 | 3,0 |
Birim Bölüm | EVDE HASTA BAKIMI |
Derece Seviye | Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze |
EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Burak KESE |
Ders Veren | |
Amaç |
Öğrencilerin bilimsel araştırma ve sunum yapma yöntemleri konusunda bilgilendirilmeleri. Özellikle muhasebe alanında araştırma yapmaları amaçlanmaktadır. |
Ders İçeriği |
Belirli Araştırma Konuları Belirlenerek Öğrencileri Araştırmaya Teşvik Edici Çalışmaların Yaptırılması |
Ders Kaynakları |
ŞENER BÜYÜKÖZTÜRK, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Seçkin Yayıncılık, 2017
Öğretim Görevlisine ait notlar Ders Notu Öğretim Görevlisine ait notlar Ders Notu ŞENER BÜYÜKÖZTÜRK, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Seçkin Yayıncılık, 2017 Öğretim Görevlisine ait notlar Ders Notu ŞENER BÜYÜKÖZTÜRK, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Seçkin Yayıncılık, 2017 Tüm Muhasebe Ders Kitapları Tüm Vergi Ders Kitapları Her türlü görsel yazınsal belge, bilgi, görsel vb. Tasarım Felsefesine Giriş – İsmail Tunalı Endüstri Ürünleri Tasarımında Adımlar -Önder Küçükerman Sanat Tasarım ve Görsel Kültür – Malcolm Barnard |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Proje föyünün verilmesi | Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim |
2 | Araştırma-Temel prensiplerin belirlenmesi | Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim |
3 | Kritik verme | Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim |
3 | Kritik verme | Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim |
5 | Rapor çalışması | Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim |
6 | Rapor değerlendirme | Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim |
7 | Proje yaklaşımlarını netleştirme-Kritik verme | Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim |
8 | Rapor teslim-Rapor sonuçlandırma- Ara Sınav | Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim |
9 | Proje eskiz çalışmaları-Kritik | Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim |
9 | Proje eskiz çalışmaları-Kritik | Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim |
9 | Proje eskiz çalışmaları-Kritik | Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim |
12 | Proje eskiz çalışmaları-Kritik-Pafta düzenleme | Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim |
12 | Proje eskiz çalışmaları-Kritik-Pafta düzenleme | Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim |
14 | Pafta düzenleme-Nihai ürün Projelendirmesi | Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Tasarımın sunumunun nasıl olması gerektiğini kavramak | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim | Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri | |
Düşünme yönteminin tasarımı yönlendirme gücünü kavramak | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim | Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri | |
Ürünün malzemesinin tasarımına etkisini kavramak | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim | Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri | |
Sosyolojik etkilerin yeni bir ürünün tasarımına etkisini kavramak | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim | Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri | |
Hedef kitlenin önemini kavramak | Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim | Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Tasarımın sunumunun nasıl olması gerektiğini kavramak | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Düşünme yönteminin tasarımı yönlendirme gücünü kavramak | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Ürünün malzemesinin tasarımına etkisini kavramak | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Sosyolojik etkilerin yeni bir ürünün tasarımına etkisini kavramak | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Hedef kitlenin önemini kavramak | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |