EN
  • Anasayfa
  • EHB420 Mesleki Çalışma ve Seminer (2024 - 2025 / 1. Yarıyıl)
  • EN
EHB420 - Mesleki Çalışma ve Seminer
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Mesleki Çalışma ve Seminer EHB420 1 3 + 0 3,0 Pdf
Birim Bölüm
EVDE HASTA BAKIMI
Derece Seviye Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze
EBS Koordinatörü Öğr. Gör. Burak KESE
Ders Veren
Amaç

Öğrencilerin bilimsel araştırma ve sunum yapma yöntemleri konusunda bilgilendirilmeleri. Özellikle muhasebe alanında araştırma yapmaları amaçlanmaktadır.

Ders İçeriği

Belirli Araştırma Konuları Belirlenerek Öğrencileri Araştırmaya Teşvik Edici Çalışmaların Yaptırılması

Ders Kaynakları ŞENER BÜYÜKÖZTÜRK, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Seçkin Yayıncılık, 2017
Öğretim Görevlisine ait notlar
Ders Notu
Öğretim Görevlisine ait notlar
Ders Notu
ŞENER BÜYÜKÖZTÜRK, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Seçkin Yayıncılık, 2017
Öğretim Görevlisine ait notlar
Ders Notu
ŞENER BÜYÜKÖZTÜRK, Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Seçkin Yayıncılık, 2017
Tüm Muhasebe Ders Kitapları
Tüm Vergi Ders Kitapları
Her türlü görsel yazınsal belge, bilgi, görsel vb.
Tasarım Felsefesine Giriş – İsmail Tunalı
Endüstri Ürünleri Tasarımında Adımlar -Önder Küçükerman
Sanat Tasarım ve Görsel Kültür – Malcolm Barnard
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Proje föyünün verilmesi Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim
2 Araştırma-Temel prensiplerin belirlenmesi Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim
3 Kritik verme Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim
3 Kritik verme Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim
5 Rapor çalışması Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim
6 Rapor değerlendirme Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim
7 Proje yaklaşımlarını netleştirme-Kritik verme Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim
8 Rapor teslim-Rapor sonuçlandırma- Ara Sınav Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim
9 Proje eskiz çalışmaları-Kritik Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim
9 Proje eskiz çalışmaları-Kritik Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim
9 Proje eskiz çalışmaları-Kritik Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim
12 Proje eskiz çalışmaları-Kritik-Pafta düzenleme Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim
12 Proje eskiz çalışmaları-Kritik-Pafta düzenleme Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim
14 Pafta düzenleme-Nihai ürün Projelendirmesi Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Tasarımın sunumunun nasıl olması gerektiğini kavramak Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri
Düşünme yönteminin tasarımı yönlendirme gücünü kavramak Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri
Ürünün malzemesinin tasarımına etkisini kavramak Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri
Sosyolojik etkilerin yeni bir ürünün tasarımına etkisini kavramak Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri
Hedef kitlenin önemini kavramak Ders Sınıf Dışı Çalışma Problem Çözme Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
Tasarımın sunumunun nasıl olması gerektiğini kavramak - - - - - - - - - - - -
Düşünme yönteminin tasarımı yönlendirme gücünü kavramak - - - - - - - - - - - -
Ürünün malzemesinin tasarımına etkisini kavramak - - - - - - - - - - - -
Sosyolojik etkilerin yeni bir ürünün tasarımına etkisini kavramak - - - - - - - - - - - -
Hedef kitlenin önemini kavramak - - - - - - - - - - - -