EN
  • Anasayfa
  • EEM7000 Uzmanlık Alan (2024 - 2025 / 1. Yarıyıl)
  • EN
EEM7000 - Uzmanlık Alan
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Uzmanlık Alan EEM7000 1 6 + 0 10,0 Pdf
Birim Bölüm
ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ - DR
Derece Seviye Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze
EBS Koordinatörü Prof. Dr. Mehmet KURBAN Prof. Dr. Ahmet Fevzi SAVAŞ Doç. Dr. Ayça KIYAK YILDIRIM Doç. Dr. Sinan TEMEL Doç. Dr. Yasemin ÖNAL Dr. Öğr. Üyesi Yusuf ÇİLLİYÜZ Prof. Dr. Arslan ÜNAL Dr. Öğr. Üyesi Nazım İMAL Doç. Dr. Ümit Çiğdem TURHAL Prof. Dr. Barış ALTIOKKA Doç. Dr. Emre DANDIL Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Fatih GÖZÜKIZIL
Ders Veren
Amaç

Yüksek lisans öğrencilerinin çalışma konularının ve bu konulardaki yeni gelişmelerin değerlendirilmesi.

Ders İçeriği

Danışmanın yönetimindeki tez seviyesinde olan tüm yüksek lisans öğrencilerinin çalışma konularının ve bu konulardaki yeni gelişmelerin değerlendirilmesi.

Ders Kaynakları Yüksek lisans tez konusu ile ilgili kitap ve makaleler
sciencedirect.com, ieeexplore.org, springer.com, tandfonline.com
Yüksek lisans tez konusu ile ilgili kitap ve makaleler
sciencedirect.com, ieeexplore.org, springer.com, tandfonline.com
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS 0,0
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Tez konusunun belirlenmsi Beyin Fırtınası Sözlü
3 Literatür taraması Sınıf Dışı Çalışma Beyin Fırtınası
3 Literatür taraması Sınıf Dışı Çalışma Beyin Fırtınası
3 Literatür taraması Sınıf Dışı Çalışma Beyin Fırtınası
5 Uygulanacak yöntemin tespiti ve uygulaması Beyin Fırtınası
7 Tez konusu güncel benzetim çalışmalarının incelenmesi Grup Çalışması Sözlü
7 Tez konusu güncel benzetim çalışmalarının incelenmesi Grup Çalışması Sözlü
7 Tez konusu güncel benzetim çalışmalarının incelenmesi Grup Çalışması Sözlü
7 Tez konusu güncel benzetim çalışmalarının incelenmesi Grup Çalışması Sözlü
10 Tez konusu güncel gerçekleme çalışmalarının incelenmesi Grup Çalışması Sözlü
11 Tez konusu güncel gerçekleme çalışmalarının incelenmesi Grup Çalışması Sözlü
10 Tez konusu güncel gerçekleme çalışmalarının incelenmesi Grup Çalışması Sözlü
10 Tez konusu güncel gerçekleme çalışmalarının incelenmesi Grup Çalışması Sözlü
10 Tez konusu güncel gerçekleme çalışmalarının incelenmesi Grup Çalışması Sözlü
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Tez konusu ile ilgili gerekli döküman ve araç gereci organize edebilir. Ödev / Proje Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Literatürdeki yayınları takip edebilir. Sunum / Seminer Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Tezi ile ilgili araştırmalarını gerçekleştirir. Sunum / Seminer Beyin Fırtınası Seminer İnceleme / Anket Çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma
Güncel konular hakkında kritik yapabilir. Sunum / Seminer Problem Çözme Beyin Fırtınası Seminer İnceleme / Anket Çalışması Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma
Tez konusu ile ilgili gerekli döküman ve araç gereci organize edebilir. Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Literatürdeki yayınları takip edebilir. Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Tezi ile ilgili araştırmalarını gerçekleştirir. Beyin Fırtınası Seminer İnceleme / Anket Çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma
Güncel konular hakkında kritik yapabilir. Problem Çözme Beyin Fırtınası Seminer İnceleme / Anket Çalışması Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma
; ; ; ; ; ; ; ;
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
Tez konusu ile ilgili gerekli döküman ve araç gereci organize edebilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Literatürdeki yayınları takip edebilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Tezi ile ilgili araştırmalarını gerçekleştirir. - - - - - - - - - - - - - - -
Güncel konular hakkında kritik yapabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Tez konusu ile ilgili gerekli döküman ve araç gereci organize edebilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Literatürdeki yayınları takip edebilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Tezi ile ilgili araştırmalarını gerçekleştirir. - - - - - - - - - - - - - - -
Güncel konular hakkında kritik yapabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Ortalama Değer - - - - - - - - - - - - - - -