Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Mesleki Uygulama I | DIY108 | 2 | 0 + 8 | 8,0 |
Birim Bölüm | DİYALİZ |
Derece Seviye | Ön Lisans - Zorunlu - |
Dersin Verilişi | |
EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Mihriban TUNCER |
Ders Veren | |
Amaç | |
Ders İçeriği | |
Ders Kaynakları |
Ders kitabı, yardımcı kitap ve diğer kaynaklar
|
Açıldığı Öğretim Yılı | 2024 - 2025 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS | 8,0 |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma |
2 | Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması | Sınıf Dışı Çalışma |
2 | Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması | Sınıf Dışı Çalışma |
2 | Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması | Sınıf Dışı Çalışma |
5 | Önceden planlanmış özel beceriler | Sınıf Dışı Çalışma |
5 | Önceden planlanmış özel beceriler | Sınıf Dışı Çalışma |
7 | ara sınav | Sınıf Dışı Çalışma |
2 | Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması | Sınıf Dışı Çalışma |
2 | Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması | Sınıf Dışı Çalışma |
2 | Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması | Sınıf Dışı Çalışma |
2 | Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması | Sınıf Dışı Çalışma |
2 | Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması | Sınıf Dışı Çalışma |
2 | Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması | Sınıf Dışı Çalışma |
14 | Final | Sınıf Dışı Çalışma Sözlü |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Diyaliz cihazının kurulumu, çalıştırılması ve bakımı işlemlerini uygulayabilme. | Yazılı Sınav Sözlü Sınav Ödev / Proje Laboratuvar Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
Vasküler giriş yollarını (fistül, kateter vb.) tanıma ve güvenli kullanımını sağlama. | Yazılı Sınav Sözlü Sınav Ödev / Proje Laboratuvar Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
Diyaliz tedavi yöntemleri (hemodiyaliz, periton diyalizi vb.) hakkında teorik bilgiye sahip olma. | Yazılı Sınav Sözlü Sınav Ödev / Proje Laboratuvar Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
Mesleki gelişime yönelik sürekli öğrenme bilincini kazanma. | Yazılı Sınav Sözlü Sınav Ödev / Proje Laboratuvar Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Diyaliz cihazının kurulumu, çalıştırılması ve bakımı işlemlerini uygulayabilme. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
Vasküler giriş yollarını (fistül, kateter vb.) tanıma ve güvenli kullanımını sağlama. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
Diyaliz tedavi yöntemleri (hemodiyaliz, periton diyalizi vb.) hakkında teorik bilgiye sahip olma. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
Mesleki gelişime yönelik sürekli öğrenme bilincini kazanma. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
Ortalama Değer | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |