| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
| Proje Tasarımı ve Uygulaması II | KİM251 | 4 | 3 + 0 | 4,0 |
| Birim Bölüm | KİMYA TEKNOLOJİSİ |
| Derece Seviye | Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe |
| Dersin Verilişi | yüz-yüze |
| EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Ahmet AKKAŞ (Yıl: 2022 - 2023) |
| Ders Veren | |
| Amaç |
Bu dersi başarıyla tamamlayan öğrenci, kaynaklı imalat işlemleri kapsamında seri imalat tekniği geliştirebilecek, montaj ve hazırlığı yapabilecek |
| Ders İçeriği |
Bu dersi başarıyla tamamlayan öğrenci, kaynaklı imalat işlemleri kapsamında seri imalat tekniği geliştirebilecek, montaj ve hazırlığı yapabilecek |
| Ders Kaynakları |
Ders notları
|
| Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | 0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | %0 |
| Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
| Toplam | %0 |
| Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
|
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
|
Destek Dersleri
|
0
|
|
Ek Dersler
|
0
|
|
Kategori
|
0
|
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
| Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
| Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
| AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
| AKTS | 4,0 | |||
| Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
|---|---|---|
| 1 | Alana Yönelik Proje Konusunu Seçmek | Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri |
| 2 | Elde Edilen Bilgileri Sunmak | Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri |
| 3 | Projenin Konularını ve Çalışma Ortamını Analizlerle Belirlemek | Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri |
| 4 | Proje İçerisinde Kaydedilecek Verileri ve Türlerini Tespit Etmek | Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri |
| 2 | Elde Edilen Bilgileri Sunmak | Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri |
| 6 | Projenin Algoritma ve Akış Şemasını Belirlemek | Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri |
| 7 | Projenin Çalışacağı Platformunu Kurmak | Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri |
| 8 | Projenin Çalışacağı Platformunu Kurma, sınav. | Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri |
| 9 | Yapılan Hazırlıkları Sunmak | Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri |
| 10 | Proje İçin Detay Önerileri Almak, Kod Yazmak ve Test Etmek | Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri |
| 11 | Projenin Sunumu | Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri |
| 12 | Proje Kurulum Paketini Hazırlamak | Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri |
| 13 | Projenin Tüm Aşamalarını İçeren Rapor Kitapçığını Hazırlamak | Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri |
| 14 | Projeyi sunmak | Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri |
| Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
| Projeyi test edebilir | Yazılı Sınav Ödev / Proje | Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü | Gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, yönetsel beceriler, Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
| Proje ile ilgili araştırma yapabilir | Yazılı Sınav Ödev / Proje | Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Sözlü | Gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, yönetsel beceriler, Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
| Proje kapsamını belirleyebilir | Yazılı Sınav Ödev / Proje | Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü | Gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, yönetsel beceriler, Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Projeyi test edebilir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Proje ile ilgili araştırma yapabilir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Proje kapsamını belirleyebilir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Ortalama Değer | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |