Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Staj | KİM200 | 4 | 0 + 2 | 5,0 |
Birim Bölüm | KİMYA TEKNOLOJİSİ |
Derece Seviye | Ön Lisans - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze |
EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Netice KÜÇÜK |
Ders Veren | |
Amaç |
Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme, Bilimsel bilginin üretimiyle ilgili yöntemleri kavrayabilme. Alanında özümsediği bilgiyi ve problem çözme yeteneklerini, disiplinler arası çalışmalarda uygulayabilme. |
Ders İçeriği |
Öğrenciler staj yapmak ve stajlarının bitimini izleyen akademik dönemde yazılı staj raporları değerlendirilir ve notlandırılır. |
Ders Kaynakları |
İş yeri Uygulamalarında Kullandığı Ekipmanlar
İş yerindeki yasal mevzuatlar ve yönetmelikler |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Genel veya mesleki yüksek öğretimde kazanılan yeterlilikler üzerine kurulan ve yüksek öğretim düzeyi üzerindeki dersler - uygulama araç ve gereçleri ile desteklenen bir alandaki bilgi ve becerilere sahip olmak ve o alandaki temel kavramları kavradığını göstermek. | Laboratuvar Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma |
Problemlerin çözümü için gerekli olan verileri tanımlama, toplama ve kullanmayı etkin bir biçimde yapabilmek; pratik uygulamalarda gereken teorik bilgileri, el ve/veya düşünsel becerileri kullanabildiğini göstermek. | Laboratuvar Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma |
Çalışma arkadaşlarına, üstlerine ve hizmet verdiği kişi ve gruplara açık bir biçimde anlatabilmek ve takım çalışması yapabilmek. | Laboratuvar Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma |
Öğrenmeyi ve öğrendiklerini uygulayabildiğini göstermek. | Laboratuvar Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Genel veya mesleki yüksek öğretimde kazanılan yeterlilikler üzerine kurulan ve yüksek öğretim düzeyi üzerindeki dersler - uygulama araç ve gereçleri ile desteklenen bir alandaki bilgi ve becerilere sahip olmak ve o alandaki temel kavramları kavradığını göstermek. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Problemlerin çözümü için gerekli olan verileri tanımlama, toplama ve kullanmayı etkin bir biçimde yapabilmek; pratik uygulamalarda gereken teorik bilgileri, el ve/veya düşünsel becerileri kullanabildiğini göstermek. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Çalışma arkadaşlarına, üstlerine ve hizmet verdiği kişi ve gruplara açık bir biçimde anlatabilmek ve takım çalışması yapabilmek. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğrenmeyi ve öğrendiklerini uygulayabildiğini göstermek. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |