| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
| Staj | KİM200 | 4 | 0 + 2 | 5,0 |
| Birim Bölüm | KİMYA TEKNOLOJİSİ |
| Derece Seviye | Ön Lisans - Zorunlu - Türkçe |
| Dersin Verilişi | Yüz yüze |
| EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Dr. Netice KÜÇÜK (Yıl: 2022 - 2023) |
| Ders Veren | |
| Amaç |
Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanabilme, Bilimsel bilginin üretimiyle ilgili yöntemleri kavrayabilme. Alanında özümsediği bilgiyi ve problem çözme yeteneklerini, disiplinler arası çalışmalarda uygulayabilme. |
| Ders İçeriği |
Öğrenciler staj yapmak ve stajlarının bitimini izleyen akademik dönemde yazılı staj raporları değerlendirilir ve notlandırılır. |
| Ders Kaynakları |
İş yeri Uygulamalarında Kullandığı Ekipmanlar
İş yerindeki yasal mevzuatlar ve yönetmelikler |
| Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | 0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | %0 |
| Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
| Toplam | %0 |
| Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
|
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
|
Destek Dersleri
|
0
|
|
Ek Dersler
|
0
|
|
Kategori
|
0
|
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
| Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
| Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
| AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
| AKTS | 5,0 | |||
| Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
|---|---|---|
| 1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
| 1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
| 1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
| 1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
| 1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
| 1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
| 1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
| 1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
| 1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
| 1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
| 1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
| 1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
| 1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
| 1 | İş yeri Uygulaması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması |
| Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
| Genel veya mesleki yüksek öğretimde kazanılan yeterlilikler üzerine kurulan ve yüksek öğretim düzeyi üzerindeki dersler - uygulama araç ve gereçleri ile desteklenen bir alandaki bilgi ve becerilere sahip olmak ve o alandaki temel kavramları kavradığını göstermek. | Laboratuvar Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma |
| Problemlerin çözümü için gerekli olan verileri tanımlama, toplama ve kullanmayı etkin bir biçimde yapabilmek; pratik uygulamalarda gereken teorik bilgileri, el ve/veya düşünsel becerileri kullanabildiğini göstermek. | Laboratuvar Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma |
| Çalışma arkadaşlarına, üstlerine ve hizmet verdiği kişi ve gruplara açık bir biçimde anlatabilmek ve takım çalışması yapabilmek. | Laboratuvar Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma |
| Öğrenmeyi ve öğrendiklerini uygulayabildiğini göstermek. | Laboratuvar Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma Saha / Arazi Çalışması | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Ortalama Değer | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |