Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Bankalarda Firma Değerlemesi | BSİ223 | 3 | 2 + 0 | 2,0 |
Birim Bölüm | BANKACILIK VE SİGORTACILIK |
Derece Seviye | Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | yüz yüze |
EBS Koordinatörü | Doç. Dr. Cumhur ŞAHİN |
Ders Veren | |
Amaç |
Bankalarda firma değerlendirmesinin amacı öğrencilere bankaların finansal olarak değerleme ve denetim süreçleri hakkında bilgi vermektir. |
Ders İçeriği |
Ders kapsamında öğrencilere bankacılık sektörü, sektörün pazar büyüklüğü, dünya ve Türkiye kapsamında anlatılmaktadır. |
Ders Kaynakları |
Uzman kişi ile görüşme, makale, internet ve diğer kaynaklar
Uzman kişi ile görüşme, makale, internet ve diğer kaynaklar |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Dersin içeriğinin tanıtılması | Ders |
2 | sektörlerin tanıtımı hakkında genel bilgi verilmesi | Ders |
3 | temel kavramlar | Ders |
4 | Türkiye’de ve Dünya’da finans sektörü | Ders |
5 | Endüstriyel sektörlerde yer alan en önemli şirketler hakkında bilgi | Ders |
6 | banka pazar payları analiz | Ders |
7 | Sunum | Ders |
8 | Sunum | Ders |
12 | sunum | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Seminer |
10 | sunum | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Seminer |
12 | sunum | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Seminer |
12 | sunum | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Seminer |
12 | sunum | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Seminer |
12 | sunum | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Seminer |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Türkiye'deki finans firmaları hakkında bilgi sahibi olması | Sözlü Sınav | Ders Sınıf Dışı Çalışma Seminer | Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler |
Dünyadaki finans firmaları hakkında bilgi sahibi olması | Sözlü Sınav | Ders Sınıf Dışı Çalışma Seminer | Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler |
Pazar payı, Ar-Ge kavramları hakkında bilgi sahibi olması | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
finans firmaları hakkında genel bilgi sahibi olması | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
banka pazarı, banka tanıtımı hakkında bilgi sahibi olması | Yazılı Sınav | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Türkiye'deki finans firmaları hakkında bilgi sahibi olması | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Dünyadaki finans firmaları hakkında bilgi sahibi olması | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Pazar payı, Ar-Ge kavramları hakkında bilgi sahibi olması | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
finans firmaları hakkında genel bilgi sahibi olması | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
banka pazarı, banka tanıtımı hakkında bilgi sahibi olması | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |