Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
İş Yeri Uygulaması | BŞÜ202 | 4 | 0 + 20 | 10,0 |
Birim Bölüm | BÜRO YÖNETİMİ VE YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI |
Derece Seviye | Ön Lisans - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yerinde uygulama yaparak. |
EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Ömer Zahid KUBAT Öğr. Gör. Arif GÜNEL |
Ders Veren | Öğr. Gör. İlknur KIRAN MORKOÇ |
Amaç |
Öğrencilerin mesleki alanda uygulamalı olarak tecrübe kazanmasını sağlamak. |
Ders İçeriği |
Öğrencilerin alanlarına uygun bir işletmede yahut devlet kurumunda bir dönem boyunca çalışarak uygulamalı eğitim almaları. |
Ders Kaynakları |
iş yerindeki edinilen bilgiler.
|
Açıldığı Öğretim Yılı | 2017 - 2018 2018 - 2019 2019 - 2020 2020 - 2021 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Uygulama 1 | 40 |
Toplam | 40 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Dönem Sonu Uygulaması | %60 |
Toplam | %60 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %40 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %60 |
Toplam | %100 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 4 | 16 | 64 |
Gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, yönetsel beceriler, Önceden planlanmış özel beceriler | Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri | 35 | 1 | 35 |
Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 10 | 16 | 160 |
Uygulama 1 | Uygulama 1 | 1 | 1 | 1 |
Dönem Sonu Uygulaması | Dönem Sonu Uygulaması | 1 | 1 | 1 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 261 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 10,24 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Ders içeriğinin takdimi–3+1 modelinin tanıtımı, öğrencilerin uygulama yapacağı kuruluşun belirlenmesi ve dağılımın yapılması. | |
12 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama. | |
12 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama. | |
12 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama. | |
12 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama. | |
12 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama. | |
12 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama. | |
12 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama. | |
12 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama. | |
12 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama. | |
12 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama. | |
12 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama. | |
12 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama. | |
12 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama. |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Kamu veya özel kuruluşlardaki üretim ve hizmet süreçlerini işyerinde uygulayarak, becerilerini geliştirmek ve bilgilerini pekiştirmek. |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kamu veya özel kuruluşlardaki üretim ve hizmet süreçlerini işyerinde uygulayarak, becerilerini geliştirmek ve bilgilerini pekiştirmek. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |