| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
| Bitirme Ödevi | TAB222 | 4 | 0 + 2 | 2,0 |
| Birim Bölüm | TIBBİ VE AROMATİK BİTKİLER |
| Derece Seviye | Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe |
| Dersin Verilişi | Yüz yüze |
| EBS Koordinatörü | |
| Ders Veren | |
| Amaç |
Bu ders, öğrencilere dönem içinde alınan teorik derslerin akademik araştırmalarını yapmak ve bir konunun belli sunum ve yazım kriterlerine göre aktarabilme becerisi geliştirmeyi amaçlar. |
| Ders İçeriği |
Bitirme ödevi olarak tasarlanan bu ders öğrencilere araştırma tekniklerini harmanlayarak sunar. |
| Ders Kaynakları |
Araştırmalarda Rapor Hazırlama, Prof. Dr. Niyazi Karasar, Nobel Yayıncılık, 16. Basım, ISBN: 978-605-5426-15-6
|
| Açıldığı Öğretim Yılı | 2013 - 2014 2014 - 2015 2015 - 2016 2016 - 2017 2017 - 2018 2018 - 2019 |
| Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | 0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | %0 |
| Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
| Toplam | %0 |
| Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
|
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
|
Destek Dersleri
|
0
|
|
Ek Dersler
|
0
|
|
Kategori
|
0
|
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
| Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
| Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 2 | 14 | 28 |
| Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması | Beyin Fırtınası | 5 | 3 | 15 |
| Final | Final | 15 | 1 | 15 |
| Toplam İş Yükü (Saat) | 58 | |||
| AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 2,27 | |||
| AKTS | 2,0 | |||
| Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
|---|---|---|
| 1 | Bitirme ödevi konusunun belirlenmesi | |
| 2 | Bitirme ödevi yazım kuralları ve ödev içeriği hakkında bilgi | |
| 3 | Öğrencilere ödeve konularının dağıtılması | |
| 11 | Bitirme ödevi çalışmalarını inceleme, tartışma | |
| 11 | Bitirme ödevi çalışmalarını inceleme, tartışma | |
| 11 | Bitirme ödevi çalışmalarını inceleme, tartışma | |
| 8 | Sözlü savunma | |
| 8 | Sözlü savunma | |
| 11 | Bitirme ödevi çalışmalarını inceleme, tartışma | |
| 11 | Bitirme ödevi çalışmalarını inceleme, tartışma | |
| 11 | Bitirme ödevi çalışmalarını inceleme, tartışma | |
| 11 | Bitirme ödevi çalışmalarını inceleme, tartışma | |
| 14 | Bitirme ödevi savunma | |
| 14 | Bitirme ödevi savunma |
| Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
| 3. Literatür tarama ve araştırma yapma becerilerinin gelişmesi | |||
| 2. Uygulama alanındaki tıbbi ve aromatik bitkilerin tanınması | |||
| 1. Araştırma yöntemlerinin öğrenilmesi |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 3. Literatür tarama ve araştırma yapma becerilerinin gelişmesi | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| 2. Uygulama alanındaki tıbbi ve aromatik bitkilerin tanınması | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| 1. Araştırma yöntemlerinin öğrenilmesi | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Ortalama Değer | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |