EN
  • Anasayfa
  • EEM466 İşletmede Mesleki Eğitim (2022 - 2023 / 8. Yarıyıl)
  • EN
EEM466 - İşletmede Mesleki Eğitim
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
İşletmede Mesleki Eğitim EEM466 8 5 + 10 30,0 Pdf
Birim Bölüm
ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ
Ön Koşul Dersler
Ders Adı Zorunlu?
MAT101 Matematik I Evet
FIZ101 Fizik I Evet
ATA101 Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I Evet
ENG101 İngilizce I Evet
TRK101 Türk Dili I Evet
EEM103 Elektrik-Elektronik Mühendisliğine Giriş Evet
EEM101 Bilgisayara Giriş Evet
EEM104 Bilgisayar Programlama Evet
MAT102 Matematik II Evet
FIZ102 Fizik II Evet
EEM108 Elektrik Devre Temelleri Evet
EEM106 Ölçme Laboratuarı Evet
ATA102 Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II Evet
MAT203 Lineer Cebir Evet
ENG102 İngilizce II Evet
TRK102 Türk Dili II Evet
EEM205 Elektromanyetik Alan Teorisi Evet
EEM209 Devre Laboratuarı Evet
EEM215 Devre Analizi Evet
MAT201 Diferansiyel Denklemler Evet
EEM217 Algoritmalar ve Programlama Evet
ENG201 Teknik İngilizce Evet
EEM204 Elektronik I Evet
EEM207 Olasılık ve İstatistik Evet
EEM202 Sayısal Devre Tasarımı Evet
EEM210 Elektromanyetik Dalga Teorisi Evet
EEM212 Elektronik Laboratuarı I Evet
MSG101 İş Sağlığı ve Güvenliği I Evet
EEM218 Elektrik Makineleri I Evet
EEM301 İşaret ve Sistemler Evet
EEM307 Elektronik Laboratuarı II Evet
EEM303 Elektronik II Evet
EEM317 Elektrik Makineleri II Evet
EEM319 Mikroişlemciler Evet
EEM302 Otomatik Kontrol Sistemleri Evet
EEM455 Staj I Evet
EEM314 Elektrik Tesisleri Evet
EEM316 Araştırma Projesi Evet
EEM454 Staj II Evet
MSG102 İş Sağlığı ve Güvenliği II Evet
EEM457 Bitirme Çalışması Evet
EEM459 Enerji Dağıtımı Evet
EEM465 Yüksek Gerilim Tekniği Evet
Derece Seviye Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Öğrenciler, programlarına uygun olan işletmelerde teorik esaslarını okulda öğrendikleri derslerin uygulamasını gerçekleştirmektedir.
EBS Koordinatörü
Ders Veren Doç. Dr. Emrah DOKUR Prof. Dr. Tolga YÜKSEL Doç. Dr. Yasemin ÖNAL Doç. Dr. Ümit Çiğdem TURHAL Dr. Öğr. Üyesi Nazım İMAL Doç. Dr. İdil IŞIKLI ESENER Dr. Öğr. Üyesi Sibel ÜNALDI
Amaç

Öğrencilerin, programlarına uygun olan işletmelerde teorik esaslarını okulda öğrendikleri derslerin uygulamasını, öğrenim gördükleri alandaki bilgi, beceri ve yetkinliklerini geliştirmelerine, okul sürecinde çalışma hayatını ve işletmelerdeki uygulamaları tanımalarına olanak sağlamak ve iş hayatına geçişlerini kolaylaştırmaktır.

Ders İçeriği

Zorunlu işletmede mesleki eğitim.

Ders Kaynakları İşletmede Mesleki Eğitim Kılavuzu, İşletmede Mesleki Eğitim Web Sayfası
Açıldığı Öğretim Yılı 2022 - 2023
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Uygulama 1 40
Toplam 40
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Dönem Sonu Uygulaması %60
Toplam %60
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %40
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %60
Toplam %100
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
100
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 15 14 210
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri Benzetim 14 14 196
Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma Saha / Arazi Çalışması 20 14 280
Uygulama 1 Uygulama 1 40 1 40
Dönem Sonu Uygulaması Dönem Sonu Uygulaması 60 1 60
Toplam İş Yükü (Saat) 786
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 30,82
AKTS 30,0
Hafta Konu Öğretim Metodu
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12
Ortalama Değer - - - - - - - - - - - -