Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
İşletmede Mesleki Eğitim | EEM466 | 8 | 5 + 10 | 30,0 |
Birim Bölüm | ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - |
Dersin Verilişi | |
EBS Koordinatörü | |
Ders Veren | Doç. Dr. Ümit Çiğdem TURHAL Prof. Dr. Tolga YÜKSEL Doç. Dr. Emrah DOKUR Doç. Dr. Yasemin ÖNAL Dr. Öğr. Üyesi Nazım İMAL Doç. Dr. İdil IŞIKLI ESENER Dr. Öğr. Üyesi Sibel ÜNALDI Dr. Öğr. Üyesi Ayşenur TÜRKMEN |
Amaç | |
Ders İçeriği | |
Ders Kaynakları | |
Açıldığı Öğretim Yılı | 2022 - 2023 2023-2024 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Uygulama 1 | 40 |
Toplam | 40 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Dönem Sonu Uygulaması | %60 |
Toplam | %60 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %40 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %60 |
Toplam | %100 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması | Beyin Fırtınası | 15 | 14 | 210 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri | Benzetim | 14 | 14 | 196 |
Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma | Saha / Arazi Çalışması | 20 | 14 | 280 |
Uygulama 1 | Uygulama 1 | 40 | 1 | 40 |
Dönem Sonu Uygulaması | Dönem Sonu Uygulaması | 60 | 1 | 60 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 786 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 30,82 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
---|