EN
  • Anasayfa
  • EEM466 İşletmede Mesleki Eğitim (2024 - 2025 / 7. Yarıyıl)
  • EN
EEM466 - İşletmede Mesleki Eğitim
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
İşletmede Mesleki Eğitim EEM466 7 5 + 10 30,0 Pdf
Birim Bölüm
ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ
Derece Seviye Lisans - Seçmeli -
Dersin Verilişi
EBS Koordinatörü
Ders Veren Doç. Dr. Ümit Çiğdem TURHAL Prof. Dr. Tolga YÜKSEL Doç. Dr. Emrah DOKUR Doç. Dr. İdil IŞIKLI ESENER Dr. Öğr. Üyesi Nazım İMAL Dr. Öğr. Üyesi Gürhan ERTAŞGIN Dr. Öğr. Üyesi Sibel ÜNALDI Dr. Öğr. Üyesi Ayşenur TÜRKMEN Doç. Dr. Yasemin ÖNAL
Amaç

Ders İçeriği

Ders Kaynakları
Açıldığı Öğretim Yılı 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Uygulama 1 40
Toplam 40
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Dönem Sonu Uygulaması %60
Toplam %60
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %40
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %60
Toplam %100
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri Benzetim 14 14 196
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 15 14 210
Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma Saha / Arazi Çalışması 20 14 280
Uygulama 1 Uygulama 1 40 1 40
Dönem Sonu Uygulaması Dönem Sonu Uygulaması 60 1 60
Toplam İş Yükü (Saat) 786
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 30,82
AKTS 30,0
Hafta Konu Öğretim Metodu
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12
Ortalama Değer - - - - - - - - - - - -