Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Tez Çalışması | İM5000 | 0 + 1 | 20,0 |
Birim Bölüm | İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİ ORTAK - YL |
Derece Seviye | Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze |
EBS Koordinatörü | |
Ders Veren | Dr. Öğr. Üyesi Özlem ÇALIŞKAN Prof. Dr. Mustafa TOMBUL |
Amaç |
Tez konusu ile ilgili yapılan çalışmaların değerlendirilmesi |
Ders İçeriği |
Konu ile ilgili yapılan çalışma ve araştırmaların değerlendirilmesi |
Ders Kaynakları |
Tez konusuyla ilgili makaleler, kitaplar
Yüksek lisans teziyle ilgili makaleler ve kitaplar |
Açıldığı Öğretim Yılı | 2020 - 2021 2021 - 2022 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
100
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 20 | 14 | 280 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Tartışmalı Ders | 5 | 10 | 50 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması | Beyin Fırtınası | 5 | 3 | 15 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Küçük Grup Tartışması | 3 | 14 | 42 |
Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması | Laboratuar | 7 | 10 | 70 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum | Sözlü | 5 | 5 | 25 |
Gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, yönetsel beceriler, Önceden planlanmış özel beceriler | Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri | 5 | 5 | 25 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 507 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 19,88 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
3 | Literatür taraması | Sınıf Dışı Çalışma |
13 | Yüksek lisans tez çalışması | |
3 | Literatür taraması | Sınıf Dışı Çalışma |
13 | Yüksek lisans tez çalışması | |
3 | Literatür taraması | Sınıf Dışı Çalışma |
13 | Yüksek lisans tez çalışması | |
4 | Literatür taraması | Sınıf Dışı Çalışma |
13 | Yüksek lisans tez çalışması | |
7 | Tez konusu benzetim çalışmaları | Sınıf Dışı Çalışma |
13 | Yüksek lisans tez çalışması | |
8 | Tez konusu benzetim çalışmaları | Ders Sınıf Dışı Çalışma Seminer Laboratuar |
13 | Yüksek lisans tez çalışması | |
7 | Tez konusu benzetim çalışmaları | Sınıf Dışı Çalışma |
13 | Yüksek lisans tez çalışması | |
8 | Tez konusu benzetim çalışmaları | Ders Sınıf Dışı Çalışma Seminer Laboratuar |
13 | Yüksek lisans tez çalışması | |
7 | Tez konusu benzetim çalışmaları | Sınıf Dışı Çalışma |
13 | Yüksek lisans tez çalışması | |
10 | Tez konusu gerçekleme çalışmaları | Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar |
13 | Yüksek lisans tez çalışması | |
10 | Tez konusu gerçekleme çalışmaları | Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar |
13 | Yüksek lisans tez çalışması | |
10 | Tez konusu gerçekleme çalışmaları | Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar |
13 | Yüksek lisans tez çalışması | |
10 | Tez konusu gerçekleme çalışmaları | Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar |
13 | Yüksek lisans tez çalışması | |
10 | Tez konusu gerçekleme çalışmaları | Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar |
13 | Yüksek lisans tez çalışması |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Tez konusuyla ilgili benzetimler yapabilmek | Sözlü Sınav Sunum / Seminer | Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması |
Tez konusuyla ilgili literatüre hakim olmak | Sözlü Sınav Sunum / Seminer | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
Tez konusuyla ilgili gerçeklemeler yapabilmek | Sözlü Sınav Sunum / Seminer | Sınıf Dışı Çalışma Seminer Laboratuar | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Tez konusuyla ilgili benzetimler yapabilmek | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Tez konusuyla ilgili literatüre hakim olmak | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Tez konusuyla ilgili gerçeklemeler yapabilmek | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |