EN
  • Anasayfa
  • İM5000 Tez Çalışması (2021 - 2022 / . Yarıyıl)
  • EN
İM5000 - Tez Çalışması
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Tez Çalışması İM5000 0 + 1 20,0 Pdf
Birim Bölüm
İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİ ORTAK - YL
Derece Seviye Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze
EBS Koordinatörü
Ders Veren Dr. Öğr. Üyesi Özlem ÇALIŞKAN Prof. Dr. Mustafa TOMBUL
Amaç

Tez konusu ile ilgili yapılan çalışmaların değerlendirilmesi

Ders İçeriği

Konu ile ilgili yapılan çalışma ve araştırmaların değerlendirilmesi

Ders Kaynakları Tez konusuyla ilgili makaleler, kitaplar
Yüksek lisans teziyle ilgili makaleler ve kitaplar
Açıldığı Öğretim Yılı 2020 - 2021 2021 - 2022
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
100
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 20 14 280
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 5 10 50
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 5 3 15
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Küçük Grup Tartışması 3 14 42
Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması Laboratuar 7 10 70
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum Sözlü 5 5 25
Gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, yönetsel beceriler, Önceden planlanmış özel beceriler Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri 5 5 25
Toplam İş Yükü (Saat) 507
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 19,88
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
3 Literatür taraması Sınıf Dışı Çalışma
13 Yüksek lisans tez çalışması
3 Literatür taraması Sınıf Dışı Çalışma
13 Yüksek lisans tez çalışması
3 Literatür taraması Sınıf Dışı Çalışma
13 Yüksek lisans tez çalışması
4 Literatür taraması Sınıf Dışı Çalışma
13 Yüksek lisans tez çalışması
7 Tez konusu benzetim çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma
13 Yüksek lisans tez çalışması
8 Tez konusu benzetim çalışmaları Ders Sınıf Dışı Çalışma Seminer Laboratuar
13 Yüksek lisans tez çalışması
7 Tez konusu benzetim çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma
13 Yüksek lisans tez çalışması
8 Tez konusu benzetim çalışmaları Ders Sınıf Dışı Çalışma Seminer Laboratuar
13 Yüksek lisans tez çalışması
7 Tez konusu benzetim çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma
13 Yüksek lisans tez çalışması
10 Tez konusu gerçekleme çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar
13 Yüksek lisans tez çalışması
10 Tez konusu gerçekleme çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar
13 Yüksek lisans tez çalışması
10 Tez konusu gerçekleme çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar
13 Yüksek lisans tez çalışması
10 Tez konusu gerçekleme çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar
13 Yüksek lisans tez çalışması
10 Tez konusu gerçekleme çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar
13 Yüksek lisans tez çalışması
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Tez konusuyla ilgili benzetimler yapabilmek Sözlü Sınav Sunum / Seminer Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması
Tez konusuyla ilgili literatüre hakim olmak Sözlü Sınav Sunum / Seminer Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Tez konusuyla ilgili gerçeklemeler yapabilmek Sözlü Sınav Sunum / Seminer Sınıf Dışı Çalışma Seminer Laboratuar Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11
Tez konusuyla ilgili benzetimler yapabilmek - - - - - - - - - - -
Tez konusuyla ilgili literatüre hakim olmak - - - - - - - - - - -
Tez konusuyla ilgili gerçeklemeler yapabilmek - - - - - - - - - - -