EN
  • Anasayfa
  • KMH5000 Tez Çalışması (2021 - 2022 / . Yarıyıl)
  • EN
KMH5000 - Tez Çalışması
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Tez Çalışması KMH5000 0 + 1 20,0 Pdf
Birim Bölüm
KİMYA MÜHENDİSLİĞİ ORTAK - YL
Derece Seviye Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze
EBS Koordinatörü
Ders Veren Doç. Dr. Veli ŞİMŞEK
Amaç

Öğrencinin çalıştığı bilimsel alanla ilgili belirli bir problemin çözümü için bilgiye erişme, bilgiyi değerlendirme ve yorumlamaya yönelik etik kurallara uygun bir çalışma yapmasını sağlamaktır.

Ders İçeriği

Lisansüstü tez bir öğretim üyesinin danışmanlığında teorik ve uygulamalı derslerin tamamlanmasından sonra öğrencini bağımsız bir çalışma yürütebilmesini içerir. Bu nedenle tez çalışması süresince öğrenci literatür tarama, veri toplama ve değerlendirme, analiz yapma ve sonuçlarını yazılı olarak sunmaya yönelik olarak danışmanının gözetiminde çalışmalar yapar.

Ders Kaynakları Heather Silyn-Roberts, 13 - Thesis, Editor(s): Heather Silyn-Roberts, Writing for Science and Engineering (Second Edition), Elsevier, 2013, Pages 143-151, ISBN 9780080982854, https://doi.org/10.1016/B978-0-08-098285-4.00013-3. (https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/B9780080982854000133)
Ünver, Ü. , Kelesoğlu, A. & Küçükkaya, E. (2017). Mühendislik Disiplinleri İçin Bilimsel Makale Yazım Esasları . Yalova Sosyal Bilimler Dergisi , 7 (13) , 235-247 . DOI: 10.17828/yalovasosbil.333977
Erdem, F. 2021. Consequences of Thermal Treatments in Flowing Ammonia on the Surface Characteristics of Graphene Aerogel. Master of Science Thesis. Koç University, İstanbul.
Açıldığı Öğretim Yılı 2020 - 2021 2021 - 2022
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Tez konusu ile ilgili çalışmaları yürütülmesi
1 Tez konusu ile ilgili çalışmaları yürütülmesi
1 Tez konusu ile ilgili çalışmaları yürütülmesi
1 Tez konusu ile ilgili çalışmaları yürütülmesi
1 Tez konusu ile ilgili çalışmaları yürütülmesi
1 Tez konusu ile ilgili çalışmaları yürütülmesi
1 Tez konusu ile ilgili çalışmaları yürütülmesi
1 Tez konusu ile ilgili çalışmaları yürütülmesi
1 Tez konusu ile ilgili çalışmaları yürütülmesi
1 Tez konusu ile ilgili çalışmaları yürütülmesi
1 Tez konusu ile ilgili çalışmaları yürütülmesi
1 Tez konusu ile ilgili çalışmaları yürütülmesi
1 Tez konusu ile ilgili çalışmaları yürütülmesi
1 Tez konusu ile ilgili çalışmaları yürütülmesi
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Tez konusu ile ilgili veri toplama aracılığıyla veri toplar Laboratuvar Çalışması Tartışmalı Ders Problem Çözme Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Laboratuar Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması
Tez konusu ile ilgili alan yayın taraması yapar Sunum / Seminer Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Seminer Sözlü Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Topladığı verileri araştırma amaçları doğrultusunda düzenler ve analiz eder Laboratuvar Çalışması Tartışmalı Ders Problem Çözme Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Laboratuar Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması
Bulguları yorumlar, düzenler ve sunar Laboratuvar Çalışması Tartışmalı Ders Problem Çözme Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Laboratuar Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması
Araştırmayı rapor haline getirir ve araştırma raporunu savunur Sözlü Sınav Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Gösterim Sözlü Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10
Tez konusu ile ilgili veri toplama aracılığıyla veri toplar - - - - - - - - - -
Tez konusu ile ilgili alan yayın taraması yapar - - - - - - - - - -
Topladığı verileri araştırma amaçları doğrultusunda düzenler ve analiz eder - - - - - - - - - -
Bulguları yorumlar, düzenler ve sunar - - - - - - - - - -
Araştırmayı rapor haline getirir ve araştırma raporunu savunur - - - - - - - - - -