Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Nesne Tabanlı Programlama | YBS351 | 5 | 2 + 1 | 5,0 |
Birim Bölüm | YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze, laboratuar ortamında verilmektedir. |
EBS Koordinatörü | |
Ders Veren | |
Amaç |
Neste tabanlı prorgmlama kavramlarını öğrenme, nesne tabanlı programlama dilini kullnabilmek, nesne tabanlı programlama tekniklerini problemlere uygulayabilmek amaçlanmaktadır. Derste C# programlama dili ile uygulama yapılması amaçlanmaktadır. |
Ders İçeriği |
C# Programlama dili temelleri, nesne kavramı, sınıf, arayüz, çok biçimlilik, miras alma, kapsülleme, generic kavramı, dinamik nesneler tasarım desenleri kavramları incelenmektedir. Veri tipleri, kapsülleme, Sınıflar ve nesneler. Yapıcı metotlar, Metorların aşırı yüklenmesi, Virtual metot tanımlama, seçimlik pamaretreli metotlar Kapsülleme (Encapsulation) Arayüzler, Soyut Sınıflar Kalıtım (İnheritance) Çok biçimlilik (Polimorphism) Sınıf üyeleri: Alan, üye ve metotlar Sınıf üyelerine erişim Sınıf değişkenleri ve örnek değişkenler Sınıf üyesi olarak metotlar Generic Kavramı, Generic Metotlar, Generic Sınıflar İstisna Yönetimi Delegate ve Olay Tanımlama |
Ders Kaynakları |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 |
---|