Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Mesleki İngilizce III | BAF329 | 5 | 4 + 0 | 3,0 |
Birim Bölüm | FİNANS VE BANKACILIK |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - İngilizce |
Dersin Verilişi | Yüz yüze |
EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Dr. Mine KAYA |
Ders Veren | |
Amaç |
Öğrencilere dinleme ve konuşma becerisi kazandırmak. |
Ders İçeriği |
İngilizce dinleme ve okuma parçaları vb. |
Ders Kaynakları |
Master Skilss 2
|
Açıldığı Öğretim Yılı | 2017 - 2018 2018 - 2019 2019 - 2020 2020 - 2021 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması | Beyin Fırtınası | 1 | 14 | 14 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 1 | 14 | 14 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Tartışmalı Ders | 1 | 14 | 14 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması | Grup Çalışması | 1 | 14 | 14 |
Önceden planlanmış özel beceriler | Rol Yapma / Drama | 1 | 14 | 14 |
Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 1 | 14 | 14 |
Ara Sınav 1 | Ara Sınav 1 | 1 | 1 | 1 |
Final | Final | 1 | 1 | 1 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 86 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 3,37 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Ülkeler, milliyetler, farklı kültürler | |
1 | Ülkeler, milliyetler, farklı kültürler | |
1 | Ülkeler, milliyetler, farklı kültürler | |
4 | Yiyecekler, sayılabilen/sayılamayan isimler | |
4 | Yiyecekler, sayılabilen/sayılamayan isimler | |
4 | Yiyecekler, sayılabilen/sayılamayan isimler | |
8 | Geçmiş zaman, seyahat ve tatiller | |
8 | Geçmiş zaman, seyahat ve tatiller | |
8 | Geçmiş zaman, seyahat ve tatiller | |
10 | Teknoloji, İngilizce kıyaslamalar, yetenekleri/ olasılıkları anlatma | |
11 | Teknoloji, İngilizce kıyaslamalar, yetenekleri/ olasılıkları anlatma | |
12 | Teknoloji, İngilizce kıyaslamalar, yetenekleri/ olasılıkları anlatm | |
14 | Yakın geçmiş zaman, Deneyimleri/ Olayları anlatabilme | |
14 | Yakın geçmiş zaman, Deneyimleri/ Olayları anlatabilme |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Öğrenci bu dersin sonunda, okuma parçalarını anlayabilecek, İngilizce diyaloglar kurabilecek, İngilizce dinleme parçalarını anlayabilecek ve yorumlaya bilecektir. |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Öğrenci bu dersin sonunda, okuma parçalarını anlayabilecek, İngilizce diyaloglar kurabilecek, İngilizce dinleme parçalarını anlayabilecek ve yorumlaya bilecektir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |