EN
  • Anasayfa
  • BAF402 Bankacılık ve Finans Bitirme Projesi (2024 - 2025 / 8. Yarıyıl)
  • EN
BAF402 - Bankacılık ve Finans Bitirme Projesi
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Bankacılık ve Finans Bitirme Projesi BAF402 8 0 + 2 6,0 Pdf
Birim Bölüm
FİNANS VE BANKACILIK
Derece Seviye Lisans - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze
EBS Koordinatörü Prof. Dr. Feride HAYIRSEVER BAŞTÜRK Prof. Dr. Faruk AKIN Doç. Dr. Melik KAMIŞLI Dr. Öğr. Üyesi Serap KAMIŞLI Doç. Dr. İbrahim Orkun ORAL
Ders Veren Doç. Dr. Melik KAMIŞLI Dr. Öğr. Üyesi Serap KAMIŞLI Prof. Dr. Faruk AKIN Doç. Dr. İbrahim Orkun ORAL Prof. Dr. Feride HAYIRSEVER BAŞTÜRK
Amaç

Bitirme projesi dersi ile öğrencilerin seçtikleri konu doğrultusunda inceleme, derleme veya uygulama çalışmaları yapabilme konusunda bilgiye ulaşma, bilgiyi kullanma ve bağımsız bir rapor hazırlayabilme yeteneğinin kazandırılması amaçlanmaktadır.

Ders İçeriği

Araştırma konularının genel özelliklerinin tanıtılması, Tez çalışması için araştırma konusunu belirlenmesi, Araştırma konusunun genel planının hazırlanması, Literatür taraması, Tez yazımının izlenmesi ve bunlarla ilgili gerekli değerlendirmelerin yapılması

Ders Kaynakları Makale, Tez, Kitap ve süreli yayınlar
Açıldığı Öğretim Yılı 2018 - 2019 2019 - 2020 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Ara Sınav 1 30
Ödev 1 20
Toplam 50
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Final %50
Toplam %50
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %50
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %50
Toplam %100
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma Ders 2 14 28
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 4 14 56
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 3 10 30
Ara Sınav 1 Ara Sınav 1 10 1 10
Final Final 15 1 15
Toplam İş Yükü (Saat) 139
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 5,45
AKTS 6,0
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Araştırma konularının genel özelliklerinin tanıtılması Seminer
1 Araştırma konularının genel özelliklerinin tanıtılması Seminer
3 Proje çalışması için araştırma konusunu belirlenmesi Seminer
4 Araştırma konusunun belirlenmesinin takibi Seminer
4 Araştırma konusunun belirlenmesinin takibi Seminer
6 Araştırma konusunun genel planının hazırlanması Seminer
7 Başlıca yararlanılacak kaynakların araştırılması Seminer
8 Literatür taraması Seminer
8 Literatür taraması Seminer
10 Proje bölüm taslaklarının belirlenmesi Seminer
11 Proje yazımına başlanması Seminer
12 Gerekli düzeltmelerin ve uyarıların yapılması Seminer
13 Tez yazımının izlenmesi ve bunlarla ilgili gerekli değerlendirmelerin yapılması Seminer
13 Tez yazımının izlenmesi ve bunlarla ilgili gerekli değerlendirmelerin yapılması Seminer
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
proje yazım sürecinin kavranması Sunum / Seminer Seminer Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler
Literatür taraması yapma Sunum / Seminer Seminer Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler
Proje konusuyla ilgili uygulama geliştirme Sunum / Seminer Seminer Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler
; ; ;
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15
proje yazım sürecinin kavranması - - - - - - - - - - - - - - -
Literatür taraması yapma - - - - - - - - - - - - - - -
Proje konusuyla ilgili uygulama geliştirme - - - - - - - - - - - - - - -
Ortalama Değer - - - - - - - - - - - - - - -