Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Bankacılık ve Finans Bitirme Projesi | BAF402 | 8 | 0 + 2 | 6,0 |
Birim Bölüm | FİNANS VE BANKACILIK |
Derece Seviye | Lisans - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze |
EBS Koordinatörü | Prof. Dr. Feride HAYIRSEVER BAŞTÜRK Prof. Dr. Faruk AKIN Doç. Dr. Melik KAMIŞLI Dr. Öğr. Üyesi Serap KAMIŞLI Doç. Dr. İbrahim Orkun ORAL |
Ders Veren | |
Amaç |
Bitirme projesi dersi ile öğrencilerin seçtikleri konu doğrultusunda inceleme, derleme veya uygulama çalışmaları yapabilme konusunda bilgiye ulaşma, bilgiyi kullanma ve bağımsız bir rapor hazırlayabilme yeteneğinin kazandırılması amaçlanmaktadır. |
Ders İçeriği |
Araştırma konularının genel özelliklerinin tanıtılması, Tez çalışması için araştırma konusunu belirlenmesi, Araştırma konusunun genel planının hazırlanması, Literatür taraması, Tez yazımının izlenmesi ve bunlarla ilgili gerekli değerlendirmelerin yapılması |
Ders Kaynakları |
Makale, Tez, Kitap ve süreli yayınlar
|
Açıldığı Öğretim Yılı | 2018 - 2019 2019 - 2020 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 2 | 14 | 28 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 4 | 14 | 56 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması | Beyin Fırtınası | 3 | 10 | 30 |
Ara Sınav 1 | Ara Sınav 1 | 10 | 1 | 10 |
Final | Final | 15 | 1 | 15 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 139 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 5,45 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Araştırma konularının genel özelliklerinin tanıtılması | Seminer |
1 | Araştırma konularının genel özelliklerinin tanıtılması | Seminer |
3 | Proje çalışması için araştırma konusunu belirlenmesi | Seminer |
4 | Araştırma konusunun belirlenmesinin takibi | Seminer |
4 | Araştırma konusunun belirlenmesinin takibi | Seminer |
6 | Araştırma konusunun genel planının hazırlanması | Seminer |
7 | Başlıca yararlanılacak kaynakların araştırılması | Seminer |
8 | Literatür taraması | Seminer |
8 | Literatür taraması | Seminer |
10 | Proje bölüm taslaklarının belirlenmesi | Seminer |
11 | Proje yazımına başlanması | Seminer |
12 | Gerekli düzeltmelerin ve uyarıların yapılması | Seminer |
13 | Tez yazımının izlenmesi ve bunlarla ilgili gerekli değerlendirmelerin yapılması | Seminer |
13 | Tez yazımının izlenmesi ve bunlarla ilgili gerekli değerlendirmelerin yapılması | Seminer |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
proje yazım sürecinin kavranması | Ödev / Proje | Beyin Fırtınası | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması |
Literatür taraması yapma | Ödev / Proje | Beyin Fırtınası | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması |
Proje konusuyla ilgili uygulama geliştirme | Ödev / Proje | Beyin Fırtınası | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
proje yazım sürecinin kavranması | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 |
Literatür taraması yapma | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 |
Proje konusuyla ilgili uygulama geliştirme | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |