Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Mesleki İngilizce VI | BAF430 | 8 | 4 + 0 | 3,0 |
Birim Bölüm | FİNANS VE BANKACILIK |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze |
EBS Koordinatörü | Arş. Gör. Burcu ÇINAR |
Ders Veren | |
Amaç |
Öğrencilere dinleme ve konuşma becerisi kazandırmak. |
Ders İçeriği |
To help students acquire English listening and speaking skills. |
Ders Kaynakları |
Career Paths Business English
Master Skilss 2 |
Açıldığı Öğretim Yılı | 2018 - 2019 2019 - 2020 2020 - 2021 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
3 | Ülkeler, milliyetler, farklı kültürler | |
3 | Ülkeler, milliyetler, farklı kültürler | |
3 | Ülkeler, milliyetler, farklı kültürler | |
5 | Yiyecekler, sayılabilen/sayılamayan isimler | |
5 | Yiyecekler, sayılabilen/sayılamayan isimler | |
5 | Yiyecekler, sayılabilen/sayılamayan isimler | |
8 | Geçmiş zaman, seyahat ve tatiller | |
8 | Geçmiş zaman, seyahat ve tatiller | |
8 | Geçmiş zaman, seyahat ve tatiller | |
10 | Teknoloji, İngilizce kıyaslamalar, yetenekleri/ olasılıkları anlatma | |
11 | Teknoloji, İngilizce kıyaslamalar, yetenekleri/ olasılıkları anlatma | |
12 | Teknoloji, İngilizce kıyaslamalar, yetenekleri/ olasılıkları anlatm | |
14 | Yakın geçmiş zaman, Deneyimleri/ Olayları anlatabilme | |
14 | Yakın geçmiş zaman, Deneyimleri/ Olayları anlatabilme |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
İşyerinde temel diyaloglar kurabilecek | |||
Dersin sonunda öğrenci, iş ortamında kendini tanıtabilecek, arkadaşlarını tanıtabilecek | |||
işyerinde ingilizce kısa konuşmalar yapabilecek | |||
İşyerinde rakamsal verileri İngilizce ifade edebilecek |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
İşyerinde temel diyaloglar kurabilecek | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Dersin sonunda öğrenci, iş ortamında kendini tanıtabilecek, arkadaşlarını tanıtabilecek | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
işyerinde ingilizce kısa konuşmalar yapabilecek | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
İşyerinde rakamsal verileri İngilizce ifade edebilecek | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |