| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
| Marka ve Marka Stratejileri | HİT225 | 3 | 3 + 0 | 4,0 |
| Birim Bölüm | HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM |
| Derece Seviye | Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe |
| Dersin Verilişi | |
| EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Dr. Murat ÇAVDAR (Yıl: 2020 - 2021) |
| Ders Veren | |
| Amaç | |
| Ders İçeriği | |
| Ders Kaynakları | |
| Açıldığı Öğretim Yılı | 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 |
| Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | 0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | %0 |
| Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
| Toplam | %0 |
| Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
|
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
|
Destek Dersleri
|
0
|
|
Ek Dersler
|
0
|
|
Kategori
|
0
|
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
| Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
| Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 4 | 14 | 56 |
| Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Tartışmalı Ders | 3 | 14 | 42 |
| Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması | Beyin Fırtınası | 1 | 14 | 14 |
| Ara Sınav 1 | Ara Sınav 1 | 1 | 1 | 1 |
| Ödev 1 | Ödev 1 | 1 | 1 | 1 |
| Final | Final | 1 | 1 | 1 |
| Toplam İş Yükü (Saat) | 115 | |||
| AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 4,51 | |||
| AKTS | 4,0 | |||
| Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
|---|
| Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
| Bu dersin sonunda öğrenci marka ile ilgili temel kavramları ayırt edebilecektir. | |||
| Bu dersin sonunda öğrenci pazarlama iletişimi araçları ile marka yönetiminin ilişkisini kurabilecektir. | |||
| Bu dersin sonunda öğrenci marka yönetiminin önemini ve ilkelerini öğrenebilecektir.. | |||
| Bu dersin sonunda öğrenci temel marka stratejilerini uygulayabilecektir. | |||
| Bu dersin sonunda öğrenci marka yönetimi ile ilgili ölçümleme gerçekleştirebilecektir. |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Bu dersin sonunda öğrenci marka ile ilgili temel kavramları ayırt edebilecektir. | - | - | - | 5 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Bu dersin sonunda öğrenci pazarlama iletişimi araçları ile marka yönetiminin ilişkisini kurabilecektir. | - | - | - | - | - | - | - | 5 | - | - | - | - | - | - | ;
| Bu dersin sonunda öğrenci marka yönetiminin önemini ve ilkelerini öğrenebilecektir.. | - | - | - | - | - | - | 5 | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Bu dersin sonunda öğrenci temel marka stratejilerini uygulayabilecektir. | - | - | - | - | - | - | - | - | 5 | - | - | - | 5 | - | ;
| Bu dersin sonunda öğrenci marka yönetimi ile ilgili ölçümleme gerçekleştirebilecektir. | - | - | - | 5 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Ortalama Değer | - | - | - | 2 | - | - | 1 | 1 | 1 | - | - | - | 1 | - |