Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Peygamberler Tarihi | İİF355 | 5 | 2 + 0 | 3,0 |
Birim Bölüm | İSLAMİ İLİMLER |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüzyüze |
EBS Koordinatörü | |
Ders Veren | |
Amaç |
Peygamberler tarihi ve bunun dünya, medeniyet ve İslam tarihindeki yeri hakkında bilgi vermek. |
Ders İçeriği |
Peygamberler tarihi. |
Ders Kaynakları |
1. M. Asım Köksal, Peygamberler Tarihi, Diyanet Vakfı Yayınları, 2002.
İsmail Yiğit, Peygamberler Tarihi, Kayıhan Yayınları, İstanbul 2012. 1. M. Asım Köksal, Peygamberler Tarihi, Diyanet Vakfı Yayınları, 2002. İsmail Yiğit, Peygamberler Tarihi, Kayıhan Yayınları, İstanbul 2012. |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Tarihi değerlendirmede tarih felsefesinin yerini kavrar | Sunum / Seminer | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
Antropolojik din teorilerini eleştirebilir. | |||
Medeniyetler içerisinde peygamberlerin yerini açıklayabilir | |||
Antropolojik din teorilerini eleştirebilir. | |||
Medeniyetler içerisinde peygamberlerin yerini açıklayabilir | |||
Dünya tarihine peygamberler ekseninden de bakabilir | |||
Medeniyetler içerisinde peygamberlerin yerini açıklayabilir | |||
Dünya tarihine peygamberler ekseninden de bakabilir | |||
Medeniyetler içerisinde peygamberlerin yerini açıklayabilir | |||
Tarih tasniflerinin günümüz bakış açısının sonucu olduğunu kavrar | |||
Dünya tarihine peygamberler ekseninden de bakabilir |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Tarihi değerlendirmede tarih felsefesinin yerini kavrar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Antropolojik din teorilerini eleştirebilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Medeniyetler içerisinde peygamberlerin yerini açıklayabilir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Antropolojik din teorilerini eleştirebilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Medeniyetler içerisinde peygamberlerin yerini açıklayabilir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Dünya tarihine peygamberler ekseninden de bakabilir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Medeniyetler içerisinde peygamberlerin yerini açıklayabilir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Dünya tarihine peygamberler ekseninden de bakabilir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Medeniyetler içerisinde peygamberlerin yerini açıklayabilir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Tarih tasniflerinin günümüz bakış açısının sonucu olduğunu kavrar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Dünya tarihine peygamberler ekseninden de bakabilir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |