Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Günümüz Felsefe Akımları | İİF443 | 7 | 2 + 0 | 3,0 |
Birim Bölüm | İSLAMİ İLİMLER |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüzyüze |
EBS Koordinatörü | |
Ders Veren | |
Amaç |
Günümüz felsefi akımları ve filozoflarının incelenmesi ve içinde bulunulan dönem ile bağ kurulması |
Ders İçeriği |
Günümüz Felsefî akımlarının incelenmesi, Kant sonrası felsefe akımları, Pozitivizm, Materyalizm, Yaşama Felsefesi, Fenomenoloji, Yeni Ontoloji, Varoluşculuk, Modern Deneycilik ve Analitik Felsefe. |
Ders Kaynakları |
Ahmet Cevizci, Felsefe Tarihi, Say Yayınları
Felsefe Tarihi, ed. Celal Türer, Bilay Yayınları Macit Gökberk, Felsefe Tarihi, Remzi Kitabevi Bedia Akarsu, Çağdaş Felsefe, İnkılap Yayınevi Dominique Folscheid, Felsefe Akımları, Dost Yayınevi Doğan Özlem, Günümüzde Felsefe Disiplinleri, Ankara Nejat Bozkurt, 20. yüzyıl Düşünce Akımları, İstanbul D.West, Kıta Avrupası Felsefesi’ne Giriş, İstanbul Bochenski, Çağdaş Avrupa Felsefesi, İstanbul R. Vernaux, Eksiztansiyalizm Üzerine Dersler, Kayseri K. Jaspers, Felsefe Nedir?, İstanbul |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
---|