| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
| Türk İslam Tarihi Problemleri | İİF455 | 7 | 2 + 0 | 3,0 |
| Birim Bölüm | İLAHİYAT |
| Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
| Dersin Verilişi | Yüzyüze |
| EBS Koordinatörü | Prof. Dr. Mehmet KARATAŞ (Yıl: 2022 - 2023) |
| Ders Veren | |
| Amaç |
Türk İslam Tarihi Problemlerini ele almak. |
| Ders İçeriği |
Türk İslam Tarihi Problemlerini tespit ve tahlil etmek. |
| Ders Kaynakları |
R.Stephen Humphreys. İslam Tarihi Metodolojisi. çev. Prof. Dr. Fuat Aydın .Çevirmen: Murteza Bedir
|
| Açıldığı Öğretim Yılı | 2021 - 2022 |
| Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | 0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | %0 |
| Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
| Toplam | %0 |
| Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
|
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
|
Destek Dersleri
|
0
|
|
Ek Dersler
|
0
|
|
Kategori
|
0
|
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
| Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
| Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
| AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
| AKTS | 3,0 | |||
| Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
|---|---|---|
| 1 | Türk İslam Tarihi Problemlerine Giriş | Tartışmalı Ders Sözlü |
| 2 | Türk İslam Tarihi Kaynakları | Tartışmalı Ders Sözlü |
| 3 | Türk İslam Tarihi Kaynakları, 2 | Tartışmalı Ders Sözlü |
| 4 | Türk İslam Tarihi Problemlerinin Tespiti | Tartışmalı Ders Sözlü |
| 5 | Türk İslam Tarihi Problemlerinin Tespiti, 2 | Tartışmalı Ders Sözlü |
| 6 | Türk İslam Tarihi Problemlerinin Analizi, 1 | Tartışmalı Ders Sözlü |
| 7 | Türk İslam Tarihi Problemlerinin Analizi, 2 | Tartışmalı Ders Sözlü |
| 8 | Türk İslam Tarihi Problemlerinin Analizi, 3 | Tartışmalı Ders Sözlü |
| 9 | Türk İslam Tarihi Problemlerinin Analizi, 4 | Tartışmalı Ders Sözlü |
| 10 | Türk İslam Tarihi Problemlerine Dair Sonuçlar, 1 | Tartışmalı Ders Sözlü |
| 11 | Türk İslam Tarihi Problemlerine Dair Sonuçlar, 2 | Tartışmalı Ders Sözlü |
| 12 | Türk İslam Tarihi Problemlerine Dair Sonuçlar, 3 | Tartışmalı Ders Sözlü |
| 13 | Türk İslam Tarihi Problemlerine Dair Sonuçlar, 4 | Tartışmalı Ders Sözlü |
| 14 | Türk İslam Tarihi Problemlerine Dair Sonuçlar, 5 | Tartışmalı Ders Sözlü |
| Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
| Türk İslam Tarihi Problemlerini kavrar. | Yazılı Sınav Ödev / Proje | Tartışmalı Ders Sözlü | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Ortalama Değer | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |