Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Yabancı Dilde Dini Metinler II (İngilizce) | İİF440 | 8 | 2 + 0 | 3,0 |
Birim Bölüm | İSLAMİ İLİMLER |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüzyüze |
EBS Koordinatörü | Doç. Dr. Mehmet Fatih YALÇIN |
Ders Veren | |
Amaç |
Öğrencilere örnek orta düzey ingilizce dini metinler okutmak suretiyle yabancı dilde araştırma yapabilme yetilerini geliştirmek. |
Ders İçeriği |
Yabancı dilde yazılmış metinler incelenir. |
Ders Kaynakları |
Armstrong, Karen. A History of God
|
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | " Bir Tanrı?" I | Tartışmalı Ders Sözlü |
2 | " Bir Tanrı?" II | Tartışmalı Ders Sözlü |
3 | "Yabancılar için bir Işık" I | Tartışmalı Ders Sözlü |
4 | "Yabancılar için bir Işık" II | Tartışmalı Ders Sözlü |
5 | "Teslis: Hristiyan Tanrı" I | Tartışmalı Ders Sözlü |
6 | "Teslis: Hristiyan Tanrı" II | Tartışmalı Ders Sözlü |
7 | "Tevhid: İslam'ın Tanrısı" I | Tartışmalı Ders Sözlü |
8 | "Tevhid: İslam'ın Tanrısı" II | Tartışmalı Ders Sözlü |
9 | "Filozofların Tanrısı" I | Tartışmalı Ders Sözlü |
10 | "Filozofların Tanrısı" II | Tartışmalı Ders Sözlü |
11 | "Mistiklerin tanrısı" I | Tartışmalı Ders Sözlü |
12 | "Mistiklerin tanrısı" II | Tartışmalı Ders Sözlü |
13 | "Tanrı'nın Ölümü?" | Tartışmalı Ders Sözlü |
14 | "Tanrı'nın bir Geleceği Var mı?" | Tartışmalı Ders Sözlü |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Dersin sonunda daha zor metinleri kendi başına okuyup analiz yapabilme yetisi kazanır. | Yazılı Sınav Ödev / Proje | Tartışmalı Ders Sözlü | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
Öğreci orta zorluktaki ingilizce dini metinleri okuyup anlayabilir. | Yazılı Sınav Ödev / Proje | Tartışmalı Ders Sözlü | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
Metin okuma stratejilerine aşina olabilir. | Yazılı Sınav Ödev / Proje | Tartışmalı Ders Sözlü | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dersin sonunda daha zor metinleri kendi başına okuyup analiz yapabilme yetisi kazanır. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Öğreci orta zorluktaki ingilizce dini metinleri okuyup anlayabilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Metin okuma stratejilerine aşina olabilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |