| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
| Böcek Morfolojisi ve Fizyolojisi | BKM316 | 6 | 2 + 2 | 4,0 |
| Birim Bölüm | BİTKİ KORUMA |
| Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - |
| Dersin Verilişi | |
| EBS Koordinatörü | Doç. Dr. Tufan Can ULU (Yıl: 2025 - 2026) |
| Ders Veren | |
| Amaç | |
| Ders İçeriği | |
| Ders Kaynakları | |
| Açıldığı Öğretim Yılı | 2019 - 2020 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025 |
| Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | 0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | %0 |
| Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
| Toplam | %0 |
| Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
|
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
|
Destek Dersleri
|
0
|
|
Ek Dersler
|
0
|
|
Kategori
|
0
|
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
| Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
| Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 4 | 14 | 56 |
| Ara Sınav 1 | Ara Sınav 1 | 10 | 1 | 10 |
| Ara Sınav 2 | Ara Sınav 2 | 10 | 1 | 10 |
| Toplam İş Yükü (Saat) | 76 | |||
| AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 2,98 | |||
| AKTS | 4,0 | |||
| Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
|---|
| Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
| Böceklerin baş, toraks ve abdomenlerinde bulunan yapıları öğrenmek | |||
| Böceklerin ve diğer bazı arthropodların vücutlarının şeklini, dış yapılarını ve vücut bölümlerini öğrenmek | |||
| Böceklerin iç organlarını, sistemlerini ve işleyişlerini öğrenmek |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Ortalama Değer | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |