EN
  • Anasayfa
  • İŞL6000 Dönem Projesi (2024 - 2025 / . Yarıyıl)
  • EN
İŞL6000 - Dönem Projesi
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Dönem Projesi İŞL6000 0 + 1 15,0 Pdf
Birim Bölüm
İŞLETME - YL İÖ
Derece Seviye Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Dönem Projesine kayıt yaptıran öğrenciye dönem başlamadan önce bir danışman öğretim üyesi atanır. Danışman öğretim üyesi tezsiz yüksek lisans öğrencisine dönem projesi hazırlanmasında rehberlik eder.
EBS Koordinatörü Prof. Dr. Sevgi GÖNÜLLÜOĞLU
Ders Veren
Amaç

Dönem projesi tezsiz yüksek lisans öğrencilerinin bilimsel yazım kurallarına uygun bir şekilde hazırlamış olduğu özgün bir bilimsel çalışmadır. Tezsiz yüksek lisans öğrencileri araştırılan ve/veya incelenen bilimsel bir konuyu, bilimsel yazım kurallarına uyarak, bilimsel araştırma raporu biçiminde hazırlar ve dönem projesi olarak danışmanına sunar.

Ders İçeriği

Danışman atandıktan hemen sonra öğrenci danışman öğretim üyesi ile dönem projesi konusu, içeriği ve yöntemi hakkında temasa geçer. Dönem Projesine kayıt yaptıran öğrenciler, ders danışmanının belirlediği tarihe kadar proje konusunu seçmek ve onayını almak zorundadır.

Ders Kaynakları Bilimsel dergiler ve makaleler
İnternet kaynakları
İlgili Bilimsel Kitaplar
Bilimsel dergi ve kitaplar
Elektronik dergiler
Güncel makaleler
Güncel raporlar
Açıldığı Öğretim Yılı 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 10 14 140
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 5 14 70
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 3 14 42
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma İnceleme / Anket Çalışması 6 14 84
Dönem Sonu Uygulaması Dönem Sonu Uygulaması 50 1 50
Toplam İş Yükü (Saat) 386
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 15,14
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
2 Konu araştırması İnceleme / Anket Çalışması
2 Konu araştırması İnceleme / Anket Çalışması
2 Konu araştırması İnceleme / Anket Çalışması
5 Kaynak Taraması İnceleme / Anket Çalışması
5 Kaynak Taraması İnceleme / Anket Çalışması
6 Saha araştırmasını planlama İnceleme / Anket Çalışması
7 Çalışmanın Planlanması ve Taslak Metin Hazırlama İnceleme / Anket Çalışması
10 Çalışmanın Yazımı İnceleme / Anket Çalışması
9 Çalışmanın yazımı İnceleme / Anket Çalışması
10 Çalışmanın Yazımı İnceleme / Anket Çalışması
10 Çalışmanın Yazımı İnceleme / Anket Çalışması
10 Çalışmanın Yazımı İnceleme / Anket Çalışması
10 Çalışmanın Yazımı İnceleme / Anket Çalışması
14 Çalışmanın kontrol ve düzeltmelerinin yapılması İnceleme / Anket Çalışması
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Bireysel çalışma yetisi kazanır ve gelişir Ödev / Proje İnceleme / Anket Çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma
Bilimsel rapor hazırlar Ödev / Proje İnceleme / Anket Çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma
Literatürü tarar Ödev / Proje İnceleme / Anket Çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma
Çalışma planlama ve kaynak tarama becerisi kazanır Ödev / Proje İnceleme / Anket Çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma
Veri toplama ve analiz becerisi kazanır Ödev / Proje İnceleme / Anket Çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13
Bireysel çalışma yetisi kazanır ve gelişir 4 4 4 4 4 4 4 4 4 3 4 4
Bilimsel rapor hazırlar 4 4 4 4 4 4 4 4 4 3 4 -
Literatürü tarar 4 4 4 4 4 4 4 4 4 3 4 4
Çalışma planlama ve kaynak tarama becerisi kazanır 4 4 4 4 4 4 4 4 4 3 4 4
Veri toplama ve analiz becerisi kazanır 4 4 4 4 4 4 4 4 4 3 4 4