EN
  • Anasayfa
  • BYT6900 Seminer (2022 - 2023 / . Yarıyıl)
  • EN
BYT6900 - Seminer
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Seminer BYT6900 3 + 0 7,5 Pdf
Birim Bölüm
BİYOTEKNOLOJİ - DR
Derece Seviye Lisansüstü - Seçmeli -
Dersin Verilişi
EBS Koordinatörü
Ders Veren Prof. Dr. Mustafa KOYUN Prof. Dr. Ülküye Dudu GÜL
Amaç

Ders İçeriği

Ders Kaynakları
Açıldığı Öğretim Yılı 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
100
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma Ders 1 14 14
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 1 14 14
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 3 14 42
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Gösterim 2 14 28
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Seminer 3 14 42
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 3 14 42
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum Sözlü 3 3 9
Toplam İş Yükü (Saat) 191
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 7,49
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Sunum Teknikleri Ders Tartışmalı Ders
2 Seminer konusunun danışman ile belirleme Ders Sınıf Dışı Çalışma Küçük Grup Tartışması
3 Literatür taraması Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
3 Literatür taraması Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
3 Literatür taraması Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
6 Sunum Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
6 Sunum Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
6 Sunum Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
6 Sunum Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
6 Sunum Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
6 Sunum Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
6 Sunum Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
6 Sunum Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
6 Sunum Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Bilimsel bir çalışmayı topluluk önünde anlatabilme, tartışabilme ve iletişim yeteneğini geliştirmesi. Ödev / Proje Sunum / Seminer Tartışmalı Ders Sözlü Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Bilimsel bir çalışmayı topluluk önünde anlatabilme, tartışabilme ve iletişim yeteneğini geliştirmesi. Tartışmalı Ders Sözlü Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
Bilimsel bir çalışmayı topluluk önünde anlatabilme, tartışabilme ve iletişim yeteneğini geliştirmesi.
Bilimsel bir çalışmayı topluluk önünde anlatabilme, tartışabilme ve iletişim yeteneğini geliştirmesi.