| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
| Seminer | BYT6900 | 3 + 0 | 7,5 |
| Birim Bölüm | BİYOTEKNOLOJİ - DR |
| Derece Seviye | Lisansüstü - Seçmeli - |
| Dersin Verilişi | |
| EBS Koordinatörü | Prof. Dr. Murat ALANYALIOĞLU |
| Ders Veren | Prof. Dr. Murat ALANYALIOĞLU |
| Amaç | |
| Ders İçeriği | |
| Ders Kaynakları | |
| Açıldığı Öğretim Yılı | 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 2025 - 2026 |
| Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Toplam | 0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Toplam | %0 |
| Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
| Toplam | %0 |
| Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
|
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
|
Destek Dersleri
|
0
|
|
Ek Dersler
|
0
|
|
Kategori
|
0
|
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
| Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
| Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 1 | 14 | 14 |
| Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 1 | 14 | 14 |
| Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Tartışmalı Ders | 3 | 14 | 42 |
| Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme | Gösterim | 2 | 14 | 28 |
| Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler | Seminer | 3 | 14 | 42 |
| Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması | Beyin Fırtınası | 3 | 14 | 42 |
| Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum | Sözlü | 3 | 3 | 9 |
| Toplam İş Yükü (Saat) | 191 | |||
| AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 7,49 | |||
| AKTS | 0,0 | |||
| Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
|---|---|---|
| 1 | Sunum Teknikleri | Ders Tartışmalı Ders |
| 2 | Seminer konusunun danışman ile belirleme | Ders Sınıf Dışı Çalışma Küçük Grup Tartışması |
| 3 | Literatür taraması | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders |
| 3 | Literatür taraması | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders |
| 3 | Literatür taraması | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders |
| 6 | Sunum | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü |
| 6 | Sunum | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü |
| 6 | Sunum | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü |
| 6 | Sunum | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü |
| 6 | Sunum | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü |
| 6 | Sunum | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü |
| 6 | Sunum | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü |
| 6 | Sunum | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü |
| 6 | Sunum | Tartışmalı Ders Seminer Sözlü |
| Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
| Bilimsel bir çalışmayı topluluk önünde anlatabilme, tartışabilme ve iletişim yeteneğini geliştirmesi. | Ödev / Proje Sunum / Seminer | Tartışmalı Ders Sözlü | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
| Bilimsel bir çalışmayı topluluk önünde anlatabilme, tartışabilme ve iletişim yeteneğini geliştirmesi. | Tartışmalı Ders Sözlü | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
|---|
| Bilimsel bir çalışmayı topluluk önünde anlatabilme, tartışabilme ve iletişim yeteneğini geliştirmesi. | ;
| Bilimsel bir çalışmayı topluluk önünde anlatabilme, tartışabilme ve iletişim yeteneğini geliştirmesi. | ;
| Ortalama Değer |