EN
  • Anasayfa
  • İM5000 Tez Çalışması (2025 - 2026 / . Yarıyıl)
  • EN
İM5000 - Tez Çalışması
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Tez Çalışması İM5000 0 + 1 20,0 Pdf
Birim Bölüm
İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİ - YL
Derece Seviye Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze
EBS Koordinatörü Prof. Dr. Cenk KARAKURT
Ders Veren Prof. Dr. Cenk KARAKURT Prof. Dr. Nazile URAL Doç. Dr. Özlem ÇALIŞKAN Doç. Dr. Aylin ÖZODABAŞ Doç. Dr. Yıldırım BAYAZIT Dr. Öğr. Üyesi Hasan BOZKURT Dr. Öğr. Üyesi Murat ARAS
Amaç

Tez konusu ile ilgili yapılan çalışmaların değerlendirilmesi

Ders İçeriği

Konu ile ilgili yapılan çalışma ve araştırmaların değerlendirilmesi

Ders Kaynakları Tez konusuyla ilgili makaleler, kitaplar
Yüksek lisans teziyle ilgili makaleler ve kitaplar
Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Tez Yazım Kılavuzu
Açıldığı Öğretim Yılı 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025 2025 - 2026
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
10
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
10
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
20
Temel Meslek Dersleri
20
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
20
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
20
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma Ders 3 14 42
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 10 14 140
Ödev 1 Ödev 1 7 14 98
Ödev 2 Ödev 2 7 14 98
Ödev (Sunum) Ödev (Sunum) 130 1 130
Toplam İş Yükü (Saat) 508
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 19,92
AKTS 0,0
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Yüksek lisans tez çalışmasının aşamalarının anlatımı Sınıf Dışı Çalışma Ders
3 Literatür taraması Sınıf Dışı Çalışma
3 Literatür taraması Sınıf Dışı Çalışma
13 Yüksek lisans tez çalışması
7 Tez konusu benzetim çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma
8 Tez konusu benzetim çalışmaları Ders Sınıf Dışı Çalışma Seminer Laboratuar
7 Tez konusu benzetim çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma
8 Tez konusu benzetim çalışmaları Ders Sınıf Dışı Çalışma Seminer Laboratuar
7 Tez konusu benzetim çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma
10 Tez konusu gerçekleme çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar
10 Tez konusu gerçekleme çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar
10 Tez konusu gerçekleme çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar
10 Tez konusu gerçekleme çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar
13 Yüksek lisans tez çalışması
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Tez konusunda edindiği bilgileri uzmanlık düzeyinde değerlendirebilme, geliştirebilme ve bunları kullanabilme becerisi. Ödev / Proje Laboratuvar Çalışması Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Tez konusunda araştırma yapar Ödev / Proje Laboratuvar Çalışması Sunum / Seminer Tartışmalı Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Saha / Arazi Çalışması Laboratuar Sınıf Dışı Çalışma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Tez konusundaki uygulamalarda karşılaşacağı karmaşık durumlarda yeni yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözebilme becerisi. Laboratuvar Çalışması Ödev / Proje Tartışmalı Ders Sınıf Dışı Çalışma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
; ; ;
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
Tez konusunda edindiği bilgileri uzmanlık düzeyinde değerlendirebilme, geliştirebilme ve bunları kullanabilme becerisi. 5 5 5 4 5 3 4 3 4 3 3 1 1 4 5 5
Tez konusunda araştırma yapar 5 5 5 4 3 3 3 5 4 3 3 1 1 3 5 5
Tez konusundaki uygulamalarda karşılaşacağı karmaşık durumlarda yeni yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözebilme becerisi. 4 5 5 4 3 3 3 5 4 3 3 1 1 3 5 4
Ortalama Değer 4,67 5 5 4 3,67 3 3,33 4,33 4 3 3 1 1 3,33 5 4,67