| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
| Tez Çalışması | İYO5000 | 0 + 1 | 20,0 |
| Birim Bölüm | YÖNETİM VE ORGANİZASYON - YL TEZLİ İÖ |
| Derece Seviye | Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe |
| Dersin Verilişi | Yüz yüze eğitim |
| EBS Koordinatörü | Prof. Dr. İsa İPÇİOĞLU (Yıl: 2021 - 2022) |
| Ders Veren | |
| Amaç |
Öğrencinin özgün araştırma yapma yeteneğinin geliştirilmesi. |
| Ders İçeriği |
Teorik çalışma, Nicel ve Nitel araştırma yöntemleri. |
| Ders Kaynakları |
Bilimsel dergi ve kitaplar
Elektronik dergiler Güncel makaleler Internet kaynakları Güncel raporlar |
| Açıldığı Öğretim Yılı | 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 |
| Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | 0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | %0 |
| Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
| Toplam | %0 |
| Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
|
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
|
Destek Dersleri
|
0
|
|
Ek Dersler
|
0
|
|
Kategori
|
0
|
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
| Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
| Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 2 | 14 | 28 |
| Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 10 | 14 | 140 |
| Önceden planlanmış özel beceriler | Vaka Çalışması | 5 | 14 | 70 |
| Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma | Saha / Arazi Çalışması | 10 | 14 | 140 |
| Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma | İnceleme / Anket Çalışması | 10 | 14 | 140 |
| Toplam İş Yükü (Saat) | 518 | |||
| AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 20,31 | |||
| AKTS | 0,0 | |||
| Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
|---|---|---|
| 1 | Araştırma konusunun belirlenmesi sürecinin başlatılması | Sınıf Dışı Çalışma Vaka Çalışması İnceleme / Anket Çalışması |
| 2 | Araştırma konusunun belirlenmesi | Sınıf Dışı Çalışma Vaka Çalışması İnceleme / Anket Çalışması |
| 3 | Araştırma konusunun belirlenmesi | Sınıf Dışı Çalışma Vaka Çalışması İnceleme / Anket Çalışması |
| 4 | Kaynak araştırması ve değerlendirilmesi | Sınıf Dışı Çalışma Vaka Çalışması İnceleme / Anket Çalışması |
| 4 | Kaynak araştırması ve değerlendirilmesi | Sınıf Dışı Çalışma Vaka Çalışması İnceleme / Anket Çalışması |
| 6 | Çalışmada kullanılacak içeriğin ve yöntemin belirlenmesi | Sınıf Dışı Çalışma Vaka Çalışması İnceleme / Anket Çalışması |
| 6 | Çalışmada kullanılacak içeriğin ve yöntemin belirlenmesi | Sınıf Dışı Çalışma Vaka Çalışması İnceleme / Anket Çalışması |
| 8 | Araştırma planının yapılması | Sınıf Dışı Çalışma Vaka Çalışması Beyin Fırtınası İnceleme / Anket Çalışması |
| 9 | Verilerin toplanması | Sınıf Dışı Çalışma Vaka Çalışması İnceleme / Anket Çalışması |
| 9 | Verilerin toplanması | Sınıf Dışı Çalışma Vaka Çalışması İnceleme / Anket Çalışması |
| 12 | Verilerin analizi ve yorumu | Sınıf Dışı Çalışma Vaka Çalışması İnceleme / Anket Çalışması |
| 12 | Verilerin analizi ve yorumu | Sınıf Dışı Çalışma Vaka Çalışması İnceleme / Anket Çalışması |
| 13 | Araştırmanın raporlaştırılması | Sınıf Dışı Çalışma Vaka Çalışması İnceleme / Anket Çalışması |
| 13 | Araştırmanın raporlaştırılması | Sınıf Dışı Çalışma Vaka Çalışması İnceleme / Anket Çalışması |
| Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
| Verileri çözümler | |||
| Verileri toplar | |||
| Sonuçları yorumlar | |||
| Araştırmayı uygun biçimde raporlaştırır | |||
| Literatürü tarar |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ 1 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Verileri çözümler | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | ;
| Verileri toplar | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | ;
| Sonuçları yorumlar | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | ;
| Araştırmayı uygun biçimde raporlaştırır | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | ;
| Literatürü tarar | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | ;
| Ortalama Değer | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |