EN
  • Anasayfa
  • REK201 Reklam ve Tanıtım Kampanyaları (2024 - 2025 / 3. Yarıyıl)
  • EN
REK201 - Reklam ve Tanıtım Kampanyaları
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Reklam ve Tanıtım Kampanyaları REK201 3 4 + 0 5,0 Pdf
Birim Bölüm
REKLAMCILIK
Derece Seviye Ön Lisans - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze
EBS Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi İbrahim ALKARA
Ders Veren Dr. Öğr. Üyesi İbrahim ALKARA
Amaç

Derste öğrencilerin reklam kampanyaları ile ilgili olarak işletmeler özelinde çalışmalar yaparak reklam kampanyalarının hazırlanması ve yönetilmesi süreçlerini öğrenmesi amaçlanmaktadır.

Ders İçeriği

Dersin içeriğinde reklam kavramı tarihi olarak gelişimi, kampanya planlama, hazırlama ve yönetme süreçleri, hazırlanan reklam kampanyalarının etkinliğinin ölçülmesi yer almaktadır.

Ders Kaynakları Pazarlama İletişimi Yönetimi (Yavuz Odabaşı, Mine Oyman)
Pazarlama İletişimi (Nihal Paşalı Taşoğlu)
Bütünleşik Pazarlama İletişimi Yönetimi (Metehan Tolon, Asude Yasemin Zengin)
Pazarlama İletişimi Kavramları (Mehmet Serdar Erciş)
Pazarlama İletişimi Araçları (Nilsun Sarıyer)
Açıldığı Öğretim Yılı 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Ara Sınav 1 40
Toplam 40
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Dönem Sonu Uygulaması %60
Toplam %60
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %40
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %60
Toplam %100
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Reklam, İletişim Kavramı ve Öğeleri Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü
2 Reklam kampanyaları Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü
3 Reklam kampanyaları ve tanıtım süreçlerinin yönetilmesi Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü
4 Reklamcılık ve tanıtımda Karma elemanları Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü
5 Reklam kavramı ve tarihi Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü
6 Halkla İlişkiler ve Duyurum Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü
7 Kişisel Satış Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü
8 Ara sınav Satış Tutundurma Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü
9 Pazarlama Karması Unsurları ve Pazarlama İletişimi Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü
10 Diğer Pazarlama İletişim Unsurları Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü
11 Pazarlama İletişimi Etkinliklerinin Planlanması ve Organizasyonu Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü
12 Reklam kampanyası Planlama Süreci Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü
13 Reklam kampanyalarının yönetilmesi süreci Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü
14 Final sınavı ve Reklam kampanyalarının etkinliğinin ölçülmesi Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Sözlü
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Pazarlama iletişimi ile ilgili temel ilke ve uygulamaları tanımlar Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Pazarlama iletişimi özelliklerini açıklar ve pazarlama iletişimi karması elemanlarını sıralar Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Pazarlama iletişimi planlama sürecini ve etkinliklerini uygular Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Pazarlama iletişimi araçlarını kavrar ve etik yaklaşım sergiler Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
İletişim sürecini yönetir Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13
Pazarlama iletişimi ile ilgili temel ilke ve uygulamaları tanımlar - - - - - - - - - - - - -
Pazarlama iletişimi özelliklerini açıklar ve pazarlama iletişimi karması elemanlarını sıralar - - - - - - - - - - - - -
Pazarlama iletişimi planlama sürecini ve etkinliklerini uygular - - - - - - - - - - - - -
Pazarlama iletişimi araçlarını kavrar ve etik yaklaşım sergiler - - - - - - - - - - - - -
İletişim sürecini yönetir - - - - - - - - - - - - -