EN
  • Anasayfa
  • REK225 Kriz İletişimi ve Yönetimi (2024 - 2025 / 3. Yarıyıl)
  • EN
REK225 - Kriz İletişimi ve Yönetimi
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Kriz İletişimi ve Yönetimi REK225 3 3 + 0 4,0 Pdf
Birim Bölüm
REKLAMCILIK
Derece Seviye Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Face to face
EBS Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi İbrahim ALKARA
Ders Veren
Amaç

Kriz iletişimi ve Yönetimi dersinde kriz anında işletmelerde uygulanacak olan iletişim ve yönetim stratejileri hakkında öğrencilerin bilgilendirilmesi amaçlanmıştır.

Ders İçeriği

Ders kapsamında, kriz kavramı, kriz iletişimi, kriz yönetimi, işletmelerde kriz olmasına neden olan faktörler, kriz anında yapılacak faaliyetler örnek olay incelemeleri kapsamında aktarılmaktadır.

Ders Kaynakları Haşit Gürkan vd.,Kriz iletişimi ve Yönetimi, Ed: Gürkan Haşit, Anadolu Üniversitesi A.Ö.F Yayınları, No:1776, Eskişehir,2013.
Koçel,Tamer, İşletme Yöneticiliği, 13.Baskı, Beta Basım ve Yayım Dağıtım, İstanbul, 2011.
İşletmecilikle ilgili güncel yayınlar.
İnternet kaynakları.
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Kriz Kavramı Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
2 İşletmelerde Kriz Yaratan Faktörler Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
3 Kriz Sürecinin Aşamaları ve Etkileri Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
4 Kriz Yönetimi Kavramı Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
5 Krize Yanıt Süreci Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
6 Kriz Öncesi Yapılacak Çalışmalar Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
7 Ara Sınav Sınıf Dışı Çalışma
8 Kriz Anında Yapılacak Çalışmalar Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
9 Kriz Sonrası Yapılacak Çalışmalar Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
10 Kriz İletişim Süreci ve Yeni Medya Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
11 Örnek Olay Çalışmaları Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Sözlü
11 Örnek Olay Çalışmaları Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Sözlü
11 Örnek Olay Çalışmaları Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Sözlü
11 Örnek Olay Çalışmaları Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası Sözlü
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
İşletmelerde kriz ve kriz yaratan faktörleri ifade edebilecek. Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Kriz sürecinin aşamaları ve etkilerini listeleyebilecek. Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Kriz yönetimi kavramını açıklayabilecek. Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Başarılı kriz yönetimi çalışmalarını örneklendirebilecek. Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Kriz iletişim süreci ve yeni medya kavramlarını açıklayabilecek. Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13
İşletmelerde kriz ve kriz yaratan faktörleri ifade edebilecek. - - - - - - - - - - - - -
Kriz sürecinin aşamaları ve etkilerini listeleyebilecek. - - - - - - - - - - - - -
Kriz yönetimi kavramını açıklayabilecek. - - - - - - - - - - - - -
Başarılı kriz yönetimi çalışmalarını örneklendirebilecek. - - - - - - - - - - - - -
Kriz iletişim süreci ve yeni medya kavramlarını açıklayabilecek. - - - - - - - - - - - - -