| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
| Yeni Pazarlama Teknikleri | REK229 | 3 | 3 + 0 | 4,0 |
| Birim Bölüm | REKLAMCILIK |
| Derece Seviye | Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe |
| Dersin Verilişi | Yüz yüze |
| EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Dr. Sevdenur KAPUSUZ |
| Ders Veren | |
| Amaç |
Pazarlamada yeni yaklaşımlara dair teorik bilginin edinilmesi ve güncel uygulama örneklerini analiz edebilme becerisinin kazanılmasıdır. |
| Ders İçeriği |
Yeni pazarlama kavramları, güncel pazarlama yaklaşımları |
| Ders Kaynakları |
• Çabuk, Serap and Mehmet İ. Yağcı (2003), Pazarlamaya Çagdaş Yaklaşım, Nobel Yayınları.
Varinli, İ. ve Çatı, K. (Ed.), (2010). Güncel Pazarlama Yaklaşımından Seçmeler, Detay Yayıncılık. Kotler, P. vd. (2018). Pazarlama 4.0: Gelenekselden Dijitale Geçiş, Optimist. Yıldız, S. (2022). Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar, Gazi Kitabevi. |
| Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | 0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | %0 |
| Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
| Toplam | %0 |
| Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
|
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
|
Destek Dersleri
|
0
|
|
Ek Dersler
|
0
|
|
Kategori
|
0
|
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
| Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
| Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
| AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
| AKTS | 4,0 | |||
| Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
|---|---|---|
| 1 | Yeni pazarlama kavramları | Ders Tartışmalı Ders |
| 2 | Pazarlama Anlayışları, Pazarlamada Yeni Bakış Açıları | Ders Beyin Fırtınası |
| 3 | Gerilla Pazarlama | Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası |
| 4 | Politik Pazarlama | Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası |
| 5 | Sosyal Pazarlama | Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası |
| 6 | İlişki Pazarlaması | Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası |
| 7 | Dijital Pazarlama | Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası |
| 8 | Deneyimsel Pazarlama | Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası |
| 9 | Yeşil Pazarlama | Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası |
| 10 | Postmodern Pazarlama | Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası |
| 11 | Viral Pazarlama ve Sosyal Medya Uygulamaları | Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası |
| 12 | Nesnelerin İnterneti ve Pazarlama | Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası |
| 13 | Veri tabanlı Pazarlama ve Uygulamaları | Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası |
| 14 | Niş Pazarlama | Ders Vaka Çalışması Beyin Fırtınası |
| Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
| Öğrenciler bir çok farklı ve yeni uygulama örneklerini öğrenirler. | |||
| Öğrenciler Endüstri 4.0 uygulamalarının pazarlama karması elemanlarına etkilerini öğrenirler | |||
| Öğrenciler gelişen teknolojinin tüketim alışkanlıklarına etkilerini öğrenirler. | |||
| Öğrenciler pazarlama anlayışlarını ve güncel pazarlama kavramlarını öğrenirler |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Öğrenciler bir çok farklı ve yeni uygulama örneklerini öğrenirler. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Öğrenciler Endüstri 4.0 uygulamalarının pazarlama karması elemanlarına etkilerini öğrenirler | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Öğrenciler gelişen teknolojinin tüketim alışkanlıklarına etkilerini öğrenirler. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Öğrenciler pazarlama anlayışlarını ve güncel pazarlama kavramlarını öğrenirler | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Ortalama Değer | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |