EN
  • Anasayfa
  • REK237 Reklam ve Kültür (2020 - 2021 / 3. Yarıyıl)
  • EN
REK237 - Reklam ve Kültür
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Reklam ve Kültür REK237 3 3 + 0 4,0 Pdf
Birim Bölüm
REKLAMCILIK
Derece Seviye Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Örgün, yüz yüze
EBS Koordinatörü Doç. Dr. Ali ARICI (Yıl: 2020 - 2021)
Ders Veren
Amaç

Dersin temel amacı, kültür ve kültürlerarası iletişimin temel kavramlarını açıklamak, küreselleşme ve reklama yansımalarının etkilerini güncel örnekler ve konular eşliğinde tartışmaktır.

Ders İçeriği

Kültür, iletişim, kültürlerarası iletişim ile ilgili kavramların açıklanması, küreselleşme ve reklamlarda yer alan kültürel göstergelere ilişkin konular

Ders Kaynakları Bauman, Zygmunt. Küreselleşme, İstanbul:Ayrıntı Yayınları, 2010. Küçükerdoğan, Rengin. Reklamda Kültürlerarasılık: Reklam İletişiminde Yerel Küresel Göstergeler. İstanbul: Es Yayınları, 2009. Çelik, Candan. Uluslarası Reklamcılıkta Kültürün Etkileri.İstanbul: İstanbul Üniversitesi Basımve yayınevi Müdürlüğü,2005.
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS 4,0
Hafta Konu Öğretim Metodu
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13
Ortalama Değer - - - - - - - - - - - - -