| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
| Felsefeye Giriş | REK239 | 3 | 3 + 0 | 4,0 |
| Birim Bölüm | REKLAMCILIK |
| Derece Seviye | Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe |
| Dersin Verilişi | Yüz yüze. |
| EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Dr. Onur TERZİOĞLU |
| Ders Veren | |
| Amaç |
Felsefeyi anlamak. |
| Ders İçeriği |
Felsefeyi anlamak. |
| Ders Kaynakları |
FELSEFEYE GİRİŞ
PROF. DR. İSMAİL TUNALI
FELSEFEYE GİRİŞ TAKİYETTİN MENGÜŞOĞLU |
| Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | 0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | %0 |
| Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
| Toplam | %0 |
| Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
|
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
|
Destek Dersleri
|
0
|
|
Ek Dersler
|
0
|
|
Kategori
|
0
|
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
| Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
| Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
| AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
| AKTS | 4,0 | |||
| Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
|---|---|---|
| 1 | Felsefeye İlişkin Temel Kavramlar | Ders |
| 2 | Felsefenin Yöntemleri | Ders |
| 2 | Felsefenin Yöntemleri | Ders |
| 4 | Felsefi Bilginin Özellikleri | Ders |
| 5 | Felsefe ile diğer disiplinlerin ilişkisi. | Ders |
| 6 | Felsefenin İşlevleri | Ders |
| 7 | Bilgi felsefesi | Ders |
| 7 | Bilgi felsefesi | Ders |
| 9 | Bilim Felsefesi | Ders |
| 10 | Varlık Felsefesi. | Ders |
| 10 | Varlık Felsefesi. | Ders |
| 12 | Estetik | Ders |
| 13 | Ahlak Felsefesi. | Ders |
| 14 | Mantık | Ders |
| Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
| Felsefi terimleri bilmek. | |||
| Felsefenin alt türlerini bilmek. | |||
| Felsefeyle diğer disiplinlerin ilişkisini öğrenmek. | |||
| Felsefi yaklaşımları öğrenmek. | |||
| Felsefenin anlamını bilmek. |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Felsefi terimleri bilmek. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Felsefenin alt türlerini bilmek. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Felsefeyle diğer disiplinlerin ilişkisini öğrenmek. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Felsefi yaklaşımları öğrenmek. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Felsefenin anlamını bilmek. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Ortalama Değer | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |