| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
| Staj | TDP200 | 3 | 0 + 0 | 5,0 |
| Birim Bölüm | TIBBİ DOKÜMANTASYON VE SEKRETERLİK |
| Derece Seviye | Ön Lisans - Zorunlu - Türkçe |
| Dersin Verilişi | Staj yapılan kurumda yüz yüze uygulama |
| EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Pelin SENEMOĞLU |
| Ders Veren | |
| Amaç |
Öğrencilerin, öğrenim gördükleri programlardaki kendi iş alanlarını tanımalarını, teorik olarak edinilen bilgi ve becerileri uygulayarak deneyim kazanmaları ve bunları pekiştirmektir. |
| Ders İçeriği |
Öğrencilerin uygulamalarda edindikleri beceri ve deneyimleri geliştirmek, görev yapacakları iş yerlerindeki sorumlulukları, ilişkileri, organizasyon ve üretim sürecini ve yeni teknolojileri tanımalarını sağlamaktır. |
| Ders Kaynakları |
Uygulama
|
| Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | 0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | %0 |
| Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
| Toplam | %0 |
| Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
|
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
|
Destek Dersleri
|
0
|
|
Ek Dersler
|
0
|
|
Kategori
|
0
|
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
| Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
| Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
| AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
| AKTS | 5,0 | |||
| Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
|---|---|---|
| 1 | Staj yapılan kurumda ilgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | Saha / Arazi Çalışması |
| 1 | Staj yapılan kurumda ilgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | Saha / Arazi Çalışması |
| 1 | Staj yapılan kurumda ilgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | Saha / Arazi Çalışması |
| 1 | Staj yapılan kurumda ilgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | Saha / Arazi Çalışması |
| 1 | Staj yapılan kurumda ilgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | Saha / Arazi Çalışması |
| 1 | Staj yapılan kurumda ilgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | Saha / Arazi Çalışması |
| 1 | Staj yapılan kurumda ilgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | Saha / Arazi Çalışması |
| 1 | Staj yapılan kurumda ilgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | Saha / Arazi Çalışması |
| 1 | Staj yapılan kurumda ilgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | Saha / Arazi Çalışması |
| 1 | Staj yapılan kurumda ilgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | Saha / Arazi Çalışması |
| 1 | Staj yapılan kurumda ilgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | Saha / Arazi Çalışması |
| 1 | Staj yapılan kurumda ilgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | Saha / Arazi Çalışması |
| 1 | Staj yapılan kurumda ilgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | Saha / Arazi Çalışması |
| 1 | Staj yapılan kurumda ilgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama | Saha / Arazi Çalışması |
| Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
| Stajın gerektirdiği görev ve sorumlulukları yerine getirmek | |||
| Öğrendiği teorik bilgileri uygulama sahasında etkin bir şekilde uygular. | |||
| Meslek hayatı için gerekli olan bilgileri kazanır. | |||
| Evrak yönetimi, arşivleme gibi bilgileri kazanır. |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Stajın gerektirdiği görev ve sorumlulukları yerine getirmek | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Öğrendiği teorik bilgileri uygulama sahasında etkin bir şekilde uygular. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Meslek hayatı için gerekli olan bilgileri kazanır. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Evrak yönetimi, arşivleme gibi bilgileri kazanır. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ;
| Ortalama Değer | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |