EN
  • Anasayfa
  • FDB7000 Uzmanlık Alan (2022 - 2023 / . Yarıyıl)
  • EN
FDB7000 - Uzmanlık Alan
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Uzmanlık Alan FDB7000 6 + 0 10,0 Pdf
Birim Bölüm
FELSEFE VE DİN BİLİMLERİ - YL
Derece Seviye Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Öğrenci ile tez çalışması hakkında planlı ya da plansız toplantılar ile yürütülür.
EBS Koordinatörü Doç. Dr. Mehmet HABERLİ Doç. Dr. Kemal GÖZ
Ders Veren Doç. Dr. Kemal GÖZ Prof. Dr. Mustafa BAŞ Doç. Dr. Nurullah AYDENİZ Doç. Dr. Mehmet HABERLİ
Amaç

Öğrencinin tez çalışmasını danışmanının güdümünde yapmasını sağlamaktır.

Ders İçeriği

Danışmanın yönetimindeki tez seviyesinde olan tüm yüksek lisans öğrencilerinin çalışma konularının ve bu konulardaki yeni gelişmelerin değerlendirilmesini içerir.

Ders Kaynakları https://www.sciencedirect.com/browse/journals-and-books?subject=social-sciences-and-humanities
http://ktp.isam.org.tr/?url=makaleilh/findrecords.php
https://dergipark.org.tr/tr/
Açıldığı Öğretim Yılı 2022 - 2023
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
100
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma Ders 5 14 70
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 5 14 70
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 5 14 70
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 4 14 56
Toplam İş Yükü (Saat) 266
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 10,43
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Giriş Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
2 Literatür tarama Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
3 Makale inceleme Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
4 Değerlendirme
5 Rapor hazırlama ve sunma Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
6 Literatür takibi Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
7 Tez çalışmaları-1 Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
8 Tez çalışmaları-2 Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
5 Rapor hazırlama ve sunma Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
10 Tez çalışmaları-3 Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
11 Tez çalışmaları-4 Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
12 Tez çalışmaları-5 Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
13 Dönem içi çalışmaların Danışmana sunulmak üzere raporlanması Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
14 Dönem raporunun sunulması ve değerlendirilmesi Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Tez konusu ile ilgili gerekli döküman ve araç gereci organize edebilir. Yazılı Sınav Sözlü Sınav Ödev / Proje Sunum / Seminer Ders Tartışmalı Ders Seminer Sözlü Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Literatürdeki yayınları takip edebilir. Yazılı Sınav Sözlü Sınav Ödev / Proje Sunum / Seminer Ders Tartışmalı Ders Seminer Sözlü Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Tezi ile ilgili araştırmalarını gerçekleştirir. Yazılı Sınav Sözlü Sınav Ödev / Proje Sunum / Seminer Ders Tartışmalı Ders Seminer Sözlü Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
Tez konusu ile ilgili gerekli döküman ve araç gereci organize edebilir. 5 - - - - - - - - - - -
Literatürdeki yayınları takip edebilir. 5 - - - - - - - - - - -
Tezi ile ilgili araştırmalarını gerçekleştirir. 5 5 - 5 - 5 - - - - - -