Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Tez Çalışması | DAY5000 | 0 + 1 | 20,0 |
Birim Bölüm | ACİL DURUM VE AFET YÖNETİMİ - YL |
Derece Seviye | Lisansüstü - Zorunlu - |
Dersin Verilişi | |
EBS Koordinatörü | |
Ders Veren | Doç. Dr. Aslı ERGENEKON ARSLAN Doç. Dr. Sabahat COŞKUN Dr. Öğr. Üyesi Berrin ÇELİK Dr. Öğr. Üyesi Eralp ŞENER Dr. Öğr. Üyesi Melis ALPASLAN TAKAN Dr. Öğr. Üyesi Tuba SÜTLÜOĞLU Prof. Dr. Edip AVŞAR Doç. Dr. Serpil MENTEŞE Dr. Öğr. Üyesi Hasan BOZKURT Doç. Dr. Burçin ATILGAN TÜRKMEN Doç. Dr. Rahmiye Zerrin YARBAY |
Amaç | |
Ders İçeriği | |
Ders Kaynakları | |
Açıldığı Öğretim Yılı | 2023-2024 2024 - 2025 2025 - 2026 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
30
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
30
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
40
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 12 | 20 | 240 |
Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 2 | 14 | 28 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum | Sözlü | 5 | 20 | 100 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma | İnceleme / Anket Çalışması | 8 | 20 | 160 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 528 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 20,71 | |||
AKTS | 0,0 |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ortalama Değer | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |