| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
| Sağlık Hizmetlerinde Halkla İlişkiler | EHB270 | 1 | 3 + 0 | 3,0 |
| Birim Bölüm | EVDE HASTA BAKIMI |
| Derece Seviye | Ön Lisans - Seçmeli - Türkçe |
| Dersin Verilişi | Yüz yüze |
| EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Cansu KUBİLAY |
| Ders Veren | |
| Amaç |
Sağlık Hizmetlerinde Halkla İlişkiler temel kavramlarına hakim olma. Sağlık Hizmetlerinde Halkla İlişkilerde kullanılan teknikleri öğrenilmesi. |
| Ders İçeriği |
Halkla ilişkiler kavramı, sağlık hizmetlerinde halkla ilişkiler, sağlık hizmetlerinde kullanılan halkla ilişkiler yöntemleri. |
| Ders Kaynakları |
Sağlık Hizmetlerinde Halkla İlişkiler, Ayhan Uludağ; Sağlık Kuruluşlarında Halkla İlişkiler Uygulamaları, Kadir Canöz
|
| Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | 0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | %0 |
| Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
| Toplam | %0 |
| Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
|
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
|
Destek Dersleri
|
0
|
|
Ek Dersler
|
0
|
|
Kategori
|
0
|
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
| Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
| Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
| AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
| AKTS | 3,0 | |||
| Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
|---|---|---|
| 1 | Halkla İlişkiler Kavramı | Ders |
| 2 | İletişim Kavramı | Ders |
| 3 | Halkla İlişkiler Süreci | Ders |
| 4 | Halkla İlişkilerde Hedef Kitle | Ders |
| 5 | Sağlık Hizmetlerinde Halkla İlişkiler | Ders |
| 6 | Vatandaş Sağlık Personeli İletişimi | Ders |
| 7 | Sağlık Personelinin İletişim Davranışı ve Beklentileri | Ders |
| 8 | Kurumsal kimlik ve Kurumsal imaj | Ders |
| 9 | Sağlık Kurumlarında Medya İlişkileri ve Uygulamaları | Seminer |
| 10 | Kuruluş içi İletişim ve Halkla İlişkiler | Grup Çalışması |
| 11 | Sağlık Kuruluşlarında Kriz Yönetimi ve Örnekleri | Seminer |
| 12 | Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Sağlık Kuruluşları Örnekleri | Grup Çalışması |
| 13 | Kurumsal Reklamcılık ve Sağlık Kuruluşlarında Reklamcılık Örnekleri | Seminer |
| 14 | Lobicilik ve Sağlık Kuruluşlarında Lobicilik Örnekleri | Seminer |
| Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
| Sağlık Hizmetlerinde Halkla İlişkiler Uygulamalarını kavrama | |||
| İletişim teknikleri ve becerileri kazanma | |||
| Halkla İlişkilerle ilgili temel kavramlara hakim olma |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Sağlık Hizmetlerinde Halkla İlişkiler Uygulamalarını kavrama | 5 | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ;
| İletişim teknikleri ve becerileri kazanma | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 5 | 5 | 1 | 1 | ;
| Halkla İlişkilerle ilgili temel kavramlara hakim olma | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ;
| Ortalama Değer | 5 | 2,33 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2,33 | 2,33 | 1 | 1 |