EN
  • Anasayfa
  • EHB216 Pediatrik Bakım (2025 - 2026 / 4. Yarıyıl)
  • EN
EHB216 - Pediatrik Bakım
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Pediatrik Bakım EHB216 4 5 + 5 8,0 Pdf
Birim Bölüm
EVDE HASTA BAKIMI
Derece Seviye Ön Lisans - Seçmeli -
Dersin Verilişi
EBS Koordinatörü
Ders Veren
Amaç

Ders İçeriği

Ders Kaynakları
Açıldığı Öğretim Yılı 2023-2024 2024 - 2025
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma Ders 8 1 8
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 10 1 10
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 8 1 8
Önceden planlanmış özel beceriler Özel Destek / Yapısal Örnekler 10 1 10
Önceden planlanmış özel beceriler Rol Yapma / Drama 8 1 8
Önceden planlanmış özel beceriler Problem Çözme 10 1 10
Önceden planlanmış özel beceriler Vaka Çalışması 8 1 8
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 10 1 10
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Küçük Grup Tartışması 8 1 8
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Gösterim 10 1 10
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri Benzetim 8 1 8
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Seminer 10 1 10
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Grup Çalışması 8 1 8
Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma Saha / Arazi Çalışması 10 1 10
Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması Laboratuar 8 1 8
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum Sözlü 10 1 10
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma İnceleme / Anket Çalışması 8 1 8
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Panel 10 1 10
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Konuk Konuşmacı 8 1 8
Gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, yönetsel beceriler, Önceden planlanmış özel beceriler Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri 10 1 10
Ara Sınav 1 Ara Sınav 1 1 1 1
Ödev 1 Ödev 1 1 1 1
Final Final 1 1 1
Uygulama 1 Uygulama 1 1 1 1
Dönem Sonu Uygulaması Dönem Sonu Uygulaması 8 1 8
Uygulama 2 Uygulama 2 1 1 1
Toplam İş Yükü (Saat) 193
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 7,57
AKTS 8,0
Hafta Konu Öğretim Metodu
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
Ortalama Değer - - - - - - - - - - - -