EN
  • Anasayfa
  • EHB201 Travma ve Acil Hastalıklarda Bakım (2025 - 2026 / 3. Yarıyıl)
  • EN
EHB201 - Travma ve Acil Hastalıklarda Bakım
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Travma ve Acil Hastalıklarda Bakım EHB201 3 5 + 5 8,0 Pdf
Birim Bölüm
EVDE HASTA BAKIMI
Derece Seviye Ön Lisans - Zorunlu -
Dersin Verilişi
EBS Koordinatörü
Ders Veren Öğr. Gör. Burak KESE
Amaç

Ders İçeriği

Ders Kaynakları
Açıldığı Öğretim Yılı 2023-2024 2024 - 2025 2025 - 2026
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
10
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
10
Destek Dersleri
10
Ek Dersler
10
Kategori
10
Mesleki Seçmeli Dersler
10
Temel Meslek Dersleri
10
Uygulama Dersleri
10
Uzmanlık / Alan Dersleri
10
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
10
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma Ders 1 1 1
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 8 1 8
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 1 1 1
Önceden planlanmış özel beceriler Özel Destek / Yapısal Örnekler 8 1 8
Önceden planlanmış özel beceriler Rol Yapma / Drama 8 1 8
Önceden planlanmış özel beceriler Problem Çözme 8 1 8
Önceden planlanmış özel beceriler Vaka Çalışması 8 1 8
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 8 1 8
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Küçük Grup Tartışması 8 1 8
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Gösterim 8 1 8
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri Benzetim 8 1 8
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Seminer 8 1 8
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Grup Çalışması 8 1 8
Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma Saha / Arazi Çalışması 8 1 8
Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması Laboratuar 8 1 8
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum Sözlü 8 1 8
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma İnceleme / Anket Çalışması 8 1 8
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Panel 8 1 8
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Konuk Konuşmacı 8 1 8
Gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, yönetsel beceriler, Önceden planlanmış özel beceriler Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri 8 1 8
Ara Sınav 1 Ara Sınav 1 1 1 1
Ödev 1 Ödev 1 8 1 8
Kısa Sınav 1 Kısa Sınav 1 1 1 1
Uygulama 1 Uygulama 1 8 1 8
Dönem Sonu Uygulaması Dönem Sonu Uygulaması 8 1 8
Toplam İş Yükü (Saat) 172
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 6,75
AKTS 8,0
Hafta Konu Öğretim Metodu
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
Ortalama Değer - - - - - - - - - - - -