| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
| Seramik ve Karışık Malzeme II | SCT6014 | 1 | 3 + 0 | 7,5 |
| Birim Bölüm | SERAMİK - SY |
| Derece Seviye | Lisansüstü - Seçmeli - Türkçe |
| Dersin Verilişi | Yüz yüze |
| EBS Koordinatörü | Doç. Mine POYRAZ (Yıl: 2025 - 2026) |
| Ders Veren | |
| Amaç |
Sanatsal üretim süreci içinde seramiği bir malzeme olarak el alarak seramik ve farklı malzeme birlikteliği ile bağımsız bir alan yaratmak amaçlanmaktadır. |
| Ders İçeriği |
Seramik ya da kil malzemelerle birlikte, farklı malzeme çeşitlerini kullanarak yaratıcı düşünme ve sanatsal ifade gücünü geliştirmek. |
| Ders Kaynakları | |
| Açıldığı Öğretim Yılı | 2024 - 2025 |
| Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | 0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | %0 |
| Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
| Toplam | %0 |
| Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
|
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
|
Destek Dersleri
|
0
|
|
Ek Dersler
|
0
|
|
Kategori
|
0
|
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
| Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
| Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
| AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
| AKTS | 3,0 | |||
| Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
|---|
| Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
| Disiplinler arası yaratıcı sanatsal ifade olanaklarına sahip olur. | Sözlü | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum | |
| Seramikle birlikte kullanılabilecek malzeme ve materyalleri tanır ve malzemeyle düşünmeyi öğrenir. | Sözlü | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum | |
| Seramikle birlikte farklı malzeme üretimi sürecini planlar. | Sözlü | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum | |
| Kullanacağı malzemelerin özellikleriyle ilgili diğer disiplinlerle bağlantı kurar. | Sözlü | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum | |
| Seçtiği tasarım ile birlikte malzeme mekan ilişkisini kurar. | Sözlü | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Disiplinler arası yaratıcı sanatsal ifade olanaklarına sahip olur. | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | ;
| Seramikle birlikte kullanılabilecek malzeme ve materyalleri tanır ve malzemeyle düşünmeyi öğrenir. | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | ;
| Seramikle birlikte farklı malzeme üretimi sürecini planlar. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | ;
| Kullanacağı malzemelerin özellikleriyle ilgili diğer disiplinlerle bağlantı kurar. | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | ;
| Seçtiği tasarım ile birlikte malzeme mekan ilişkisini kurar. | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | ;
| Ortalama Değer | 4,4 | 4,8 | 4,8 | 4,6 | 4,8 | 4,6 | 4,4 | 4,8 | 4,4 | 4,2 | 4,2 | 4 | 4,4 | 4,2 | 4,2 |