| Seramik ve cam tasarımında özgün araştırma yapabilme ve akademik bilgi üretebilme yetkinliğine sahip olur. |
6,74
|
| Seramik ve cam alanında ileri düzey teknik ve üretim yöntemlerini mastered seviyesinde kullanabilme becerisi kazanır. |
6,74
|
| Sanatsal tasarım problemlerini analitik ve eleştirel bir bakış açısıyla tanımlama, çözümleme ve çözme becerisi kazanır. |
6,93
|
| Seramik ve cam malzemelerinin fiziksel, kimyasal ve estetik özelliklerini derinlemesine anlamış ve bu bilgiyi yenilikçi uygulamalara transfer edebilme yetkinliğini geliştirmektedir. |
6,77
|
| Sanatsal-akademik yayınlar hazırlayabilme, araştırma sonuçlarını sunabilme ve alanında iletişim kurabilme yetkinliğine sahip olur. |
6,65
|
| Bağımsız araştırma projesi yönetebilme, akademik ve sanatsal sorumlulukları taşıyabilme ve etik ilkelere bağlı kalabilme yetkinliğine erişir. |
6,95
|
| Seramik ve cam alanında güncel gelişmeleri takip edebilme, uluslararası akımları anlayabilme ve kendi araştırmasına entegre edebilme becerisi kazanır. |
6,64
|
| Disiplinlerarası işbirliği yapabilme, farklı alan uzmanlarıyla diyalog kurabilme ve ortak projelerde liderlik edebilme yetkinliğine sahip olur. |
6,60
|
| Seramik ve cam sanatı ile tasarımın toplumsal, kültürel ve çevresel boyutlarını kavrayabilme ve bu farkındalığı sanatsal pratiğe yansıtabilme yetkinliğine erişir. |
6,75
|
| Sanatsal yaratıcılık sürecinde teorik bilgi, teknik beceri ve özgün perspektifi sentezleyebilme, kendi sanatsal dilini geliştirebilme yetkinliğine sahip olur. |
6,61
|
| Seramik ve cam alanında özgün bir katkı sunacak, akademik ve sanatsal ölçütleri karşılayan Sanatta Yeterlik tezi hazırlayabilme becerisi kazanır. |
6,54
|
| Yaşam boyu öğrenme bilincine sahip olarak, alandaki yeni teknolojileri, malzemeleri ve yöntemleri öğrenebilme ve uygulamaya aktarabilme yetkinliğini geliştirmektedir. |
6,51
|
| Akademik ve sanatsal araştırma bulgularını farklı format ve mecralarda (akademik yayın, sanat etkinlikleri, sergiler, kuratörlük) sunabilme yetkinliğine erişir. |
6,57
|
| Seramik ve cam alanında sanatçı-araştırmacı kimliği geliştirerek, sektörde, akademide ve kültür-sanat kurumlarında liderlik rolü üstlenebilme ve yol gösterici olabilme yetkinliğine sahip olur. |
6,78
|
| Seramik-cam üretim süreçlerini tasarlayabilme, endüstriyel uygulamalar ile sanatsal üretimi bağdaştırabilme ve ölçeklenebilir projeler geliştirebilme becerisi kazanır. |
6,22
|