İşletmenin makro ve mikro pazarlama çevresi sorunlarını tanımlayıp çözümleyebilmek |
9,14
|
Pazarlama yönetimi temel kavramlarını tanımlayabilmek |
9,23
|
Üretim yönetimi temel kavramlarını tanımlayabilmek |
9,14
|
Güncel pazarlama sorunlarının çözümünde pazarlama teorisi ve teorik yaklaşımların rolünü belirleyebilmek |
9,08
|
Pazarlama teorilerinin farklı kültürel yapılarda nasıl uygulandığını belirleyebilmek |
8,89
|
Klasik ve güncel pazarlama teorileri arasındaki farklılık ve ilişkileri tanımlayarak değerlendirmek |
8,96
|
Pazarlama yönetiminde bilgi sistemlerinden faydalanarak pazarlama bilgisi toplamak ve analiz edebilmek |
9,18
|
Tedarik zinciri ve lojistik faaliyetlerinin yönetimi ve entegrasyonu becerisi |
9,10
|
Rekabet ortamında pazarlama fırsat ve tehditleri belirlemek ve bunlara uygun stratejiler geliştirebilmek |
8,98
|
Mikro ve makro pazarlama çevresi üyeleriyle iletişim, koordinasyon ve bilgi paylaşımını sağlayabilmek |
9,12
|
İşletme sorunlarını sayısal karar verme tekniklerini kullanarak belirlemek ve çözüm sunmak |
9,18
|