EN
  • Anasayfa
  • ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA - YL ( LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ )

  • EN

2024 - 2025 YILI

Ders Adı
PAZ5000 Tez Çalışması 4,7 5 4,7 4,7 4,3 4,3 4,7 4,7 4,3 4,7 4,7
PAZ7000 Uzmanlık Alan 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
2024 - 2025 Yılı Seçmeli Dersler
LEE5998 Akademik Türkçe - - - - - - - - - - -
LEE5999 Bilim Etiği ve Araştırma Teknikleri - - - - - - - - - - -
PAZ5001 Endüstriyel Pazarlama - - - - - - - - - - -
PAZ5002 Hizmet Pazarlaması - - - - - - - - - - -
PAZ5003 İlişkisel Pazarlama - - - - - - - - - - -
PAZ5004 Pazarlama Araştırma Yöntemleri ve Veri Analiz Teknikleri - - - - - - - - - - -
PAZ5005 Pazarlama Teorisi - - - - - - - - - - -
PAZ5006 Pazarlama Yönetimi - - - - - - - - - - -
PAZ5007 Tedarik Zinciri ve Lojistik Yönetimi 4,5 4,5 4,5 4,5 4,5 4,5 4,4 4,5 4,4 4,4 4,4
PAZ5008 Tüketici Davranışları - - - - - - - - - - -
PAZ5009 Uluslararası Pazarlama - - - - - - - - - - -
PAZ5010 Üretim Yönetimi 4,5 4,4 4,5 4,4 4,4 4,6 4,8 4,5 4,8 4,6 4,8
PAZ5011 Dijital Pazarlama - - - - - - - - - - -
PAZ5012 Marka Yönetimi - - - - - - - - - - -
PAZ5900 Seminer - - - - - - - - - - -
Ders - Program Çıktıları İlişkileri
Program Çıktıları Etkilediği Yüzde
İşletmenin makro ve mikro pazarlama çevresi sorunlarını tanımlayıp çözümleyebilmek 9,14
Pazarlama yönetimi temel kavramlarını tanımlayabilmek 9,23
Üretim yönetimi temel kavramlarını tanımlayabilmek 9,14
Güncel pazarlama sorunlarının çözümünde pazarlama teorisi ve teorik yaklaşımların rolünü belirleyebilmek 9,08
Pazarlama teorilerinin farklı kültürel yapılarda nasıl uygulandığını belirleyebilmek 8,89
Klasik ve güncel pazarlama teorileri arasındaki farklılık ve ilişkileri tanımlayarak değerlendirmek 8,96
Pazarlama yönetiminde bilgi sistemlerinden faydalanarak pazarlama bilgisi toplamak ve analiz edebilmek 9,18
Tedarik zinciri ve lojistik faaliyetlerinin yönetimi ve entegrasyonu becerisi 9,10
Rekabet ortamında pazarlama fırsat ve tehditleri belirlemek ve bunlara uygun stratejiler geliştirebilmek 8,98
Mikro ve makro pazarlama çevresi üyeleriyle iletişim, koordinasyon ve bilgi paylaşımını sağlayabilmek 9,12
İşletme sorunlarını sayısal karar verme tekniklerini kullanarak belirlemek ve çözüm sunmak 9,18