PDF hazırlanıyor, lütfen bekleyin...
PDF
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
SAĞLIK YÖNETİMİ
(2025 - 2026)
Ders Bilgi Formu
Ders Adı
Kodu
Yarıyıl
T+U Saat
AKTS
Z / S
Dijital Pazarlama
SAY415
7
3 + 0
5,0
Seçmeli
Birim Bölüm
Sağlık Yönetimi -
Lisans
(Yüz Yüze)
Amaç
Pazarlamanın genel ilkeleri ve sağlık hizmetlerinde uygulamaları hakkında bilgilendirmek.
Ders İçeriği
Dijital pazarlamanın teorik alt yapısı, çevrimiçi pazarlar, dijital pazarlama stratejisinin geliştirilmesi, çevrimiçi tüketici tecrübesi, dijital medya kampanyası, dijital medya kanallarıyla iletişim, arama motoru optimizasyonu, sosyal medya pazarlaması.
Hafta
Konu
1
Pazarlama hakkında temel bilgiler
2
Pazarlama hakkında temel bilgiler
3
Sağlık Hizmetleri Pazarlaması
4
Sağlık hizmetlerinde tüketici davranışları
5
Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırmaları
6
Sağlık Hizmetlerinde Stratejik Pazarlama Planlaması
7
Pazar ve Hedef Pazar
8
Ara Sınav
9
Sağlık Hizmetleri Pazarlama Karması
10
Sağlık Hizmetlerinde Fiyatlandırma
11
Sağlık Hizmetlerinde Tutundurma Karması
12
Sağlık Hizmetleri Pazarlamasında Yeni Yaklaşımlar
13
Sağlık Hizmetlerinde Dijital Pazarlama
14
Marka, Markalaşma ve İtibar Yönetimi
Program Çıktıları
1
Sağlık Yönetimi eğitim programı kapsamında gerekli mesleki tüm bilgiyi kavrama becerisi kazanır.
2
Sağlık Yönetimi programında öğretilen bilgileri uygulama becerisi kazanır.
3
Sağlık Yönetimi programının uygulamalarında gereken çağdaş bilgi, araç ve gereçleri kullanabilme becerisi kazanır.
4
Mesleki bilgi ve beceriyi çağdaş ve bilimsel gelişmelere uyarlayabilme becerisi kazanır.
5
Toplumun sağlık problemlerini tanımlama, modelleme ve çözme becerisi kazanır.
6
Tanımlanmış bir hedef doğrultusunda bir süreci çözümleme ve yönetim esaslarını planlama becerisi kazanır.
7
Sağlık Yönetimi eğitimini ulusal ve uluslararası çerçeve içerisinde düşünebilme becerisi kazanır.
8
Sağlık hizmetlerinin sunumundaki problemleri tanımlama, analiz etme ve sonuçları yorumlama becerisi kazanır.
9
Disiplin içi ve disiplinler arası takım çalışması yapabilme becerisi kazanır.
10
Yönetimsel becerileri geliştirerek karar alma ve organize etme becerisi kazanır.
11
Sözlü ve Yazılı iletişim becerileri kazanır.
12
Mesleki etik ve sorumluluk alma becerisi kazanır.
13
Kalite ve yeni teknolojiler konusunda bilgi sahibi olma ve kullanabilme becerisi kazanır.
14
Sağlık Yönetimi programında öğrenilen bilgiler ışığında toplumun sağlık problemlerine yönelik araştırma yapma becerisi kazanır.
15
Yaşam boyu öğrenme bilinci kazanır.
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Ders Öğrenme Çıktısı
PÇ 1
PÇ 2
PÇ 3
PÇ 4
PÇ 5
PÇ 6
PÇ 7
PÇ 8
PÇ 9
PÇ 10
PÇ 11
PÇ 12
PÇ 13
PÇ 14
PÇ 15
Sağlık kurumlarında dijital pazarlama kavramını açıklayabilir.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Sağlık kurumlarında dijital pazarlama stratejilerini açıklayabilir.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Sağlık kurumlarında dijital pazarlama planlaması ve tasarımını açıklayabilir.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Sağlık kurumlarında dijital pazarlama karmasını açıklayabilir.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Sağlık kurumlarında dijital pazarlama kapsamında tüketici davranışlarını açıklayabilir.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ortalama Değer
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
https://ebs.bilecik.edu.tr/pdf/dersbilgigetir/344795