PDF hazırlanıyor, lütfen bekleyin...
PDF
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
SAĞLIK YÖNETİMİ
(2025 - 2026)
Ders Bilgi Formu
Ders Adı
Kodu
Yarıyıl
T+U Saat
AKTS
Z / S
Bütünleşik Pazarlama İletişimi
SAY412
8
3 + 0
5,0
Seçmeli
Birim Bölüm
Sağlık Yönetimi -
Lisans
(Yüz Yüze )
Amaç
Dersin amacı, bütünleşik kurumsal iletişimin bir unsuru olarak bütünleşik pazarlama iletişiminin açıklanması ve öğrencinin bütünleşik pazarlama iletişimi strateji planı yaratması aşamasında altyapı oluşturulmasıdır.
Ders İçeriği
Ders, öğrencilere pazarlama iletişimi stratejisi alanında yer alan bileşenler ve düşünceler hakkında bilgi vermek üzere tasarlanmıştır. Bütünleşik Pazarlama İletişimi teorileri, kavramları ve uygulamalarına odaklanan ders, reklam, satış promosyonu, halkla ilişkiler, tanıtım, kişisel satış, doğrudan pazarlama ve interaktif pazarlama unsurlarını kapsar.
Hafta
Konu
1
Pazarlama iletişimi: tanımı ve gelişme nedenleri
2
Reklam
3
Reklam
4
Halkla ilişkiler ve duyurum
5
Halkla ilişkiler ve duyurum
6
Satış tutundurma ve kişisel satış
7
Satış tutundurma ve kişisel satış
8
Ara sınav
9
Ürün, fiyat ve dağıtımın iletişim boyutu
10
Ağızdan ağıza iletişim ve pazarlama
11
Bütünleşik pazarlama iletişiminde uygulama yaklaşımları ve yeni medya
12
Bütünleşik pazarlama iletişiminde uygulama yaklaşımları ve yeni medya
13
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi
14
Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi
Program Çıktıları
1
Sağlık Yönetimi eğitim programı kapsamında gerekli mesleki tüm bilgiyi kavrama becerisi kazanır.
2
Sağlık Yönetimi programında öğretilen bilgileri uygulama becerisi kazanır.
3
Sağlık Yönetimi programının uygulamalarında gereken çağdaş bilgi, araç ve gereçleri kullanabilme becerisi kazanır.
4
Mesleki bilgi ve beceriyi çağdaş ve bilimsel gelişmelere uyarlayabilme becerisi kazanır.
5
Toplumun sağlık problemlerini tanımlama, modelleme ve çözme becerisi kazanır.
6
Tanımlanmış bir hedef doğrultusunda bir süreci çözümleme ve yönetim esaslarını planlama becerisi kazanır.
7
Sağlık Yönetimi eğitimini ulusal ve uluslararası çerçeve içerisinde düşünebilme becerisi kazanır.
8
Sağlık hizmetlerinin sunumundaki problemleri tanımlama, analiz etme ve sonuçları yorumlama becerisi kazanır.
9
Disiplin içi ve disiplinler arası takım çalışması yapabilme becerisi kazanır.
10
Yönetimsel becerileri geliştirerek karar alma ve organize etme becerisi kazanır.
11
Sözlü ve Yazılı iletişim becerileri kazanır.
12
Mesleki etik ve sorumluluk alma becerisi kazanır.
13
Kalite ve yeni teknolojiler konusunda bilgi sahibi olma ve kullanabilme becerisi kazanır.
14
Sağlık Yönetimi programında öğrenilen bilgiler ışığında toplumun sağlık problemlerine yönelik araştırma yapma becerisi kazanır.
15
Yaşam boyu öğrenme bilinci kazanır.
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Ders Öğrenme Çıktısı
PÇ 1
PÇ 2
PÇ 3
PÇ 4
PÇ 5
PÇ 6
PÇ 7
PÇ 8
PÇ 9
PÇ 10
PÇ 11
PÇ 12
PÇ 13
PÇ 14
PÇ 15
Bütünleşik pazarlama iletişimi kavramını ve gelişimini tanımlayabilir.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Pazarlama iletişimi etkinliklerini bütünleşik bir bakış açısıyla açıklayabilir.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Bütünleşik pazarlama iletişiminin sağlık kurumlarındaki önemini açıklayabilir.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ortalama Değer
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
https://ebs.bilecik.edu.tr/pdf/dersbilgigetir/344801