Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
5,0
Birim Bölüm Yönetim Bilişim Sistemleri - Lisans (Hoca anlatımı öğrenci katılımı)
Ders Veren
Hafta
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Dijital CRM kavramlarını, araçlarını ve güncel teknolojileri analiz ederek işletmelerde müşteri ilişkileri süreçlerini değerlendirebilir. - - - - - - - - - - - -
Müşteri verilerini dijital ortamlarda etkili biçimde yöneterek, veri odaklı karar alma süreçlerinde bu bilgileri kullanabilir. - - - - - - - - - - - -
Verilerin elde edilme, analiz ve uygulamaları sırasında etik kavramlara yer vermesi sağlanır. - - - - - - - - - - - -
Dijital müşteri sadakati, kişiselleştirme ve segmentasyon uygulamalarını planlayarak CRM stratejisinin etkinliğini artırabilir. - - - - - - - - - - - -
Sosyal CRM, yapay zekâ destekli müşteri hizmetleri ve müşteri analitiği gibi yeni nesil CRM uygulamalarının işletmelere etkisini eleştirel bir bakış açısıyla değerlendirebilir. - - - - - - - - - - - -
Ortalama Değer - - - - - - - - - - - -