Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
İŞLETME
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
5,0
Birim Bölüm İşletme - Lisans (Yüz yüze eğitim)
Hafta
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Uluslararası pazarlama araştırmalarını planlar ve bilgi toplama yöntemlerini kullanır. - - - - - - - - - - - - -
Uluslararası pazarlama çabalarını etkileyen çevresel faktörleri tanımlar. - - - - - - - - - - - - -
Uluslararası pazara giriş stratejileri ve pazarlama planları geliştirir. - - - - - - - - - - - - -
Ürün, ambalaj, marka ve fiyatlama alternatiflerini karşılaştırır ve değerlendirir. - - - - - - - - - - - - -
Uluslararası ticareti düzenleyen örgütlerin sorumluluklarını yorumlar. - - - - - - - - - - - - -
Ortalama Değer - - - - - - - - - - - - -