Logo
BİLECİK ŞEYH EDEBALİ ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
İŞLETME
(2025 - 2026) Ders Bilgi Formu
5,0
Birim Bölüm İşletme - Lisans (Yüz yüze eğitim)
Hafta
Program Çıktıları
Ders Öğrenme Çıktısı - Program Çıktıları (1 -5 Puan Aralığı)
Uluslararası pazarlama araştırmalarını planlar ve bilgi toplama yöntemlerini kullanır. 5 4 3 5 2 3 4 2 2 5 5 0 0
Uluslararası pazarlama çabalarını etkileyen çevresel faktörleri tanımlar. 5 4 3 3 4 3 5 4 4 0 5 0 3
Uluslararası pazara giriş stratejileri ve pazarlama planları geliştirir. 5 3 3 2 4 2 4 4 3 2 5 0 2
Ürün, ambalaj, marka ve fiyatlama alternatiflerini karşılaştırır ve değerlendirir. 5 3 2 4 5 2 5 4 2 4 5 0 2
Uluslararası ticareti düzenleyen örgütlerin sorumluluklarını yorumlar. 3 4 2 1 3 3 5 3 2 0 5 0 3
Ortalama Değer 4,6 3,6 2,6 3 3,6 2,6 4,6 3,4 2,6 2,2 5 0 2